خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:‌

کرونا در کهگیلویه و بویراحمد روزانه قربانی می گیرد / 29 بیمار کرونایی در بخش های ویژه مراقبت

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۹۷۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید ۱۹ استان کهگیلویه و بویراحمد به ۲۷۹ نفر خبر داد و اظهارداشت: در شبانه روز گذشته متاسفانه یک هم استانی بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "پرویز یزدان‌پناه" گفت: هماکنون ۴۳۴ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری که از این تعداد ۱۶۶ بیمار کرونایی قطعی بوده و ٢٩ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

او  مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در استان کهگیلویه و بویراحمد را 14 هزار و 218 بهبود یافته عنوان و خاطرنشان کرد: از ۲۸۴ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، حدود ٥٧ درصد نمونه‌ها مثبت و بیشترین موارد در شهرستان‌های بویراحمد (٥٨ درصد)، گچساران (١٦ درصد)، باشت (١١ درصد)، دنا (١٠ درصد) و بقیه موارد در سایر شهرستان‌های استان بودند.

یزدان پناه با اشاره به اعمال محدود‌یت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد مردم استان با مشارکت آگاهانه و مسئولانه در همکاری با اعمال بعضی محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بتوانند بیماری را در استان کنترل کنند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز