خبرگزاری کار ایران

با مشارکت حفاظت اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی:

قاتل متواری دیشموکی دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۰۱۴

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری یک قاتل در بخش دیشموک از توابع این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از کهگیلویه بزرگ، سید محمد موسوی در گفت و گو با رسانه‌ها با تشریح وقوع حادثه قتل و نحوه دستگیری قاتل این پرونده با مشارکت نیروی انتظامی و حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: با تلاش نیرو‌های امنیتی و پلیس، قاتلی که چند روز پیش در روستای کلات بِنه دیشموک اقدام به قتل یک نفر کرده بوده دستگیر شد.

وی با بیان اینکه این فرد چند روز پیش با اسلحه و در یک نزاع محلی اقدام به شلیک گلوله و در نهایت قتل یک نفر و زخمی نمودن سه نفر دیگر کرده بود، یادآورشد: این قاتل باتلاش پلیس و اطلاعات سپاه پاسداران استان کهگیلویه و بویراحمد دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: روز شنبه هیجدهم فروردین ماه امسال، بر اثر درگیری رهگذری با راننده خودروی زانتیا، یک نفر کشته و سه نفر زخمی شد که قاتل متواری اما روز گذشته دستگیر شد.

موسوی گفت: در این درگیری ۲ نفر دستگیر و ۲ دستگاه خودرو توقیف شد.

به گزارش ایلنا، بخش دیشموک با ۲۳ هزار نفر جمعیت و ۱۰۴ روستا در ۹۰ کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد و یکی از بخش‌های محروم استان کهگیلویه و بویراحمد است.

نرخ خودکشی در بخش دیشموک در ردیف اول این آسیب اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد و ایران قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز