خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر کشور؛

کتاب راهنما، اولویت و فرصت های سرمایه گذاری فارس رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۸۸۵

رونمایی از شارژرهای خودروهای الکتریکی AC در نمونه های تک فاز

مراسم رونمایی کتاب راهنمای اولویت و فرصت های سرمایه گذاری استان با حضور وزیر کشور، استاندار فارس، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و مدیران ملی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل صمت فارس دراین مراسم گفت: در این کتاب فهرست اولویت ها و فرصتهای سرمایه گذاری در حوزه صنعت ، معدن و تجارت  استان بر اساس راهبرد های سرمایه گذاری وزارت صمت  و همچنین سند آمایش سرزمین صنعتی و معدنی کشور ارائه شده است.

حمیدرضا ایزدی افزود:در راستای توسعه متوازن بخش های صنعت،معدن و تجارت در راستای ایجاد عدالت صنعتی نیز در این کتاب توجه ویژه ای به ظرفیت ها ،فرصت ها و مزیت های سرمایه گذاری در شهرستان های استان شده و از هر شهرستان ۳ فرصت سرمایه گذاری تدوین شده است.

وی با اشاره به محدودیت منابع مالی و تخصیص بهینه این منابع بخصوص در حوزه تسهیلات بانکی به سرمایه گذاران بر  هدایت سرمایه ها به سمت بخش های مولد و دارای بازده سرمایه گذاری مناسب در استان فارس تاکید کرد و گفت:تدوین این کتاب نیز در همین راستا صورت می گیرد.

ایزدی با بیان اینکه در تدوین طرح های معرفی شده به سرمایه گذاران  شاخص هایی نظیر مزیت های نسبی استان در زمینه تولید و فرآوری کالا با توجه به منابع پایه در دسترس ،افزایش ارزش افزوده کالا و تکمیل زنجیره ارزش تولید کالا در استان، ایجاد اشتغال مناسب در بخش بخصوص در مناطق محروم و توسعه نیافته استان، توازن منطقه ای و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری در تمامی شهرستان های استان و توجه به افزایش صادرات و افزایش درآمد ارزی لحاظ شده است، گفت: تدوین راهنمای سرمایه گذاری و تدوین اولویت ها مسیر سرمایه گذاری در استان فارس را سرعت بخشیده و باعث تحقق شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" شود.

کتاب راهنما، اولویت و فرصت‌های سرمایه گذاری استان فارس توسط اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز، تدوین شده است.

کتاب راهنما، اولویت و فرصت های سرمایه گذاری فارس رونمایی شد

رونمایی از شارژرهای خودروهای الکتریکی AC در نمونه های تک فاز 

همچنین  مراسم رونمایی از شارژرهای خودروهای الکتریکی AC در نمونه های تک فاز با وزیر کشور،  استاندارفارس ،مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس و مدیران ملی برگزار شد.

مدیرکل صمت فارس گفت:شارژرهای خودروهای الکتریکی AC در نمونه‌های تک فاز و سه فاز در یک شرکت دانش بنیان طراحی و ساخته شده است.

حمید رضا ایزدی افزود: دو نمونه شارژر AC از مدل های پرتابل وWallmount(دیواری) طراحی شده است و این نوع شارژرها قابلیت شارژ انواع خودروهای الکتریکی که استاندارد کانکتور TYPE2 دارند را توانایی شارژ دارد،همچنین شارژرهای پرتابل قابلیت حمل کاربر به همراه خود و قابلیت شارژ خودرو در تمامی محل های پریز مناسب را در اختیار باشد را دارد.

ایزدی اضافه کرد: شارژرهای دیواری قابلیت نصب بر روی دیوار و محیط های عمومی و خصوصی از جمله پارکینگ ، بیمارستان ها ، هتل و ... را دارا است. این نوع شارژرها قابلیت نصب و راه اندازی با استفاده از اینترنت و نرم افزار نصب شده بر روی گوشی هوشمند را دارا است.

وی در خصوص میزان ظرفیت تولید این شارژرها اظهار داشت: میزان ظرفیت تولید درسال ده هزار دستگاه برای شارژرهای نوعAC و اشتغال زایی  ۴۰نفر به صورت مستقیم را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز