خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان دنا به ایلنا خبر داد:

کرونا، مدارس دنا را 2 هفته تعطیل کرد

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۴۵۷

فرماندار دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی 2 هفته ای مدارس این شهرستان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبرداد و زمان شروع تعطیلی مدارس را از امروز یکشنبه هیجدهم آبان ماه جاری عنوان کرد.

" عبدالحمید پناهی" در گفت وگو با خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت: با اشاره به تصمیم ستاد کرونا مبنی بر کنترل و جلوگیری از شیوع کرونا، مدارس شهرستان دنا از امروز یکشنبه 18 آبان به مدت 2 هفته تعطیل و تدریس به صورت مجازی است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی مدارس شهرستان دنا اعم از شهری و روستایی طبق اعلام ستاد کرونا به مدت 2 هفته تعطیل خواهد بود، اظهار داشت:‌ این شهرستان تاکنون در وضعیت قرمز قرار نگرفته و تصمیم ستاد کرونا برای جلوگیری از ابتلای بیش از حد همشهریان و قرار نگرفتن در این وضعیت است.

فرماندار دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ‌۳۰ درصد معلمان در این شهرستان از شهرستان بویراحمد بر سر کلاس‌های درس حاضر می شدند که زنگ خطر بسیار جدی برای دانش آموزان و بقیه معلمان است.

پناهی افزود: متاسفانه در برخی اوقات مشاهده شده که دانش آموزان علائم ابتلای به ویروس کرونا را نداشته و خود معلمان باعث ابتلای دانش آموزان به این ویروس می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز