خبرگزاری کار ایران

فرماندار کهگیلویه خبر داد:

ابتلای رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه به کرونا / بیمار کرونایی 27 نفر را در کهگیلویه آلوده کرد/ برخی از مردم رعایت نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۱۳۷

فرماندار کهگیلویه از ابتلای رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه بزرگ به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا از دهدشت، "علی‌رضا اتابک" در نشست شورای سلامت شهرستان کهگیلویه با اظهار تاسف از ابتلای دکتر طیب زادگان رئیس شبکه بهداشت این شهرستان به ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: دکتر طیب زادگان که همیشه در خط مقدم مقابله با کرونا حضور داشت اکنون در جمع ما حضور ندارد و امیدوارم هرچه زودتر سلامتی خود را به دست آورده و به جمع ما بپیوندد.

وی گفت: شهرستان کهگیلویه به لحاظ پوشش بیمارستانی باید چند شهرستان را تحت پوشش داشته و اکنون شرایط نگران کننده ای وجود دارد و در صورت افزایش مبتلایان به این ویروس با مشکلاتی رو به رو خواهیم بود.

یک نفر، 27 نفر را در کهگیلویه کرونایی کرده است

فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره به رعایت نکردن توصیه های بهداشتی توسط برخی از شهروندان هم اظهارداشت: یکی از بیماران ناقل کرونا تاکنون ۲۷ نفر را آلوده کرده و در این شرایط، یک خانواده هفت نفره به دلیل رعایت نکردن موارد و توصیه‌های بهداشتی، به این بیماری مبتلا شده اند.

اتابک گفت: متاسفانه بدلیل برگزاری دو مراسم شادی و سوگواری در یکی از شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد، ۲۶ نفر به ویروس کرونا آلوده شده و این اتفاق پس از چند روز مشخص شد.

وی باتشریح اقدامات صورت گرفته در بخش نمونه گیری از بیماران مشکوک به ویروس کرونا در شهرستان کهگیلویه، یادآورشد:‌ در این شهرستان از هزار و 200 نفر نمونه‌گیری شده و از این تعداد ۵۰ تا ۶۰ نفر مثبت اعلام و بسیاری از آنها هم بهبود پیدا کردند.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه کمترین اتاق ICU در استان کهگیلویه و بویراحمد در این شهرستان وجود دارد، ادامه داد:‌ با وجود این مشکلات نیز توانسته ایم در شهرستان کهگیلویه شرایط را کنترل کنیم.

اتابک با تاکید بر اینکه هر نمونه مثبتی در شهرستان وجود داشته باشد باید به نقاهتگاه ها آورده شده تا این زنجیره بیماری قطع شود، اظهار داشت: ادارات باید آمادگی کامل داشته و از سویی کارشناسان مراکز بهداشتی ما باید در مکان‌های عمومی حاضر شده و مانع از تجمع مردم در بازار ، پارک ها و اماکن عمومی شوند.

وی با اظهار تاسف از اینکه متاسفانه بخشی از مردم رعایت نمی‌کنند و ما مسئولیم که مردم را مجبور به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کنیم، ادامه داد: کمبود امکانات و تجهیزات درمانی و بهداشتی مهمترین مشکل شهرستان کهگیلویه در صورت گسترش شیوع ویروس کرونا است.

اتابک گفت: کرونا وقتی به کهگیلویه رسیده مسئول و غیر مسئول نمی شناسد و دلیلی ندارد که ما فکر کنیم به ویروس کرونا مبتلا نمی شویم، پس لزوم رعایت اصول بهداشتی این روزها بیش از پیش احساس می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز