خبرگزاری کار ایران

برقرسانی به 78 خانوار روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۵۶۶

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برقرسانی به 78 خانوار روستایی این استان در سال گذشته خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،داود راهزادی  گفت: سال گذشته 78 خانوار در هشت روستای استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخودار شدند.

وی اعتبار هزینه شده برای برقرسانی به این روستاها را حدود 43 میلیارد و 300 میلیون ریال عنوان و اظهارداشت: سخت گذری، پراکندگی و طولانی بودن مسافت شبکه های برق با این روستاها از مهمترین مشکلات احداث شبکه های برق در این استان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، طول شبکه های فشار متوسط و ضعیف برق برای برقرسانی به هشت روستای عنوان شده را حدود 25 کیلومتر ذکر و خاطرنشان کرد: برای برقرسانی به این روستاها 15 دستگاه ترانسفورماتور نصب شده است.

راهزادی افزود: روستاهای " دشت کون کُلمُلک ، فاریابک لوداب ، له وار حسین ، احمدآباد، علی آباد در بویراحمد " ، " ، " مدول و سر کَمر در بهمئی "‌ ، " گرد کلات در لنده " روستاهایی بوده اند که در سال گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخودار شده اند.

 برق رسانی به 841 خانوار روستایی در پنج گروه

وی، تعداد خانوارهای برقدار شده روستایی این استان طی پنج سال گذشته را 841 خانوار دانست واظهارداشت: تعداد روستاهای برقدار شده در این مدت نیز 71 روستا بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبار هزینه شده برای این روستاها حدود 31 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده که برای تامین برق آنان 112 دستگاه ترانسفورماتور نیز نصب شده است.

راهزادی، طول شبکه های فشار متوسط و ضعیف استفاده شده برای برقرسانی به این روستاها را حدود 190 کیلومتر برشمرد.

به گزارش ایلنا، بیش از هزار و 720 روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخوردار هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز