خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر یاسوج در گفت‌وگو با ایلنا:

استیضاح شهردار یاسوج رای نمی‌آورد / "مقدم" مدام درگیر بحران بود

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۸۶۰

عضو شورای شهر یاسوج معتقد است که با عملکرد مطلوب شهردار این شهر، اکثریت اعضا از وی حمایت خواهند کرد و مُقدم در مسئولیت شهرداری این شهر ابقا خواهد شد.

"هدایت اکبری" درگفت و گو با ایلنا در یاسوج گفت: امروز جلسه پرسش و پاسخ سه نفر از اعضای شورای شهر یاسوج از شهردار انجام خواهد شد و مهندس مقدم با حضور در شورای شهر به این سئوالات پاسخ می دهد.

وی با تشریح روند مقدمات این جلسه، اظهارداشت: سئوالات آقایان " اکبری تبار ، نگین تاجی و خوبانی" درباره انتصاب نیروهای قراردادی شهرداری و برخی مسائل شهری است که شش ماه گذشته مطرح شد اما به دلایل مختلف این جلسه به تعویق افتاد.

عضو شورای شهر یاسوج، غیبت دو عضو سئوال کنننده، ماموریت شهردار ، برگزاری انتخابات ، تعطیلات نوروز و کرونا را از مهم ترین عوامل این تعویق ذکر کرد و ادامه داد: بالاخره پس از مدتها شرایط برگزاری جلسه برای پاسخگویی شهردار به سئوالات این سه عضو شورای شهر یاسوج امروز فراهم شد و تا ساعتی دیگر مهندس مقدم با حضور در صحن شورا به این سئوالات پاسخ خواهد داد.

اکبری با تاکید بر اینکه سئوال و استیضاح حق مسلم اعضای شورای شهر است، گفت: اگر اعضای سئوال کننده از پاسخ‌های شهردار قانع شوند که عملا نیازی به رای گیری نیست اما اگر قانع نشوند آنگاه رای گیری یا در همین جلسه یا جلسه دیگری انجام خواهد شد.

اکبری با بیان اینکه برای عزل شهردار یاسوج باید پنج عضو از هفت عضو شورای شهر به عزل وی رای دهند، خاطرنشان کرد: آنچه من از روند شورا می‌بینم این است که شهردار چهار رای خودش را دارد و مخالفان وی نمی توانند دو رای لازم دیگر را با خود همراه نمایند تا مقدم عزل شود.

وی با تشریح عملکرد شهردار یاسوج ادامه داد: مهندس مقدم در سال اول حضورش در شهرداری با بحران زلزله در یاسوج مواجه شد ، سال دوم با سیل و امسال هم با کرونا که از نظر ما با اینکه شهرداری درآمد پایدار ندارد اما عملکرد وی با وجود این بحران‌ها مطلوب است.

این عضو شورای شهر یاسوج، روند تغییر شهردار در این شرایط زمانی ضروری ندانست و گفت: با توجه به اینکه اردیبهشت سال آینده انتخابات شورای شهر را داریم و همه درگیر مبارزه با کرونا هستند هرگونه تغییر در مدیریت شهری قطعا آثار مثبتی برای شهر و شهروندان نخواهد داشت.

اکبری افزود: پیش بینی من این است که مُقدم همچنان شهردار می ماند و عزل وی رای نخواهد آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز