خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد:

ممنوعیت خروج خودروها در روزهای پایانی تعطیلات نوروز / بازگشت ۸۰۰ خودرو پلاک غیربومی به شهرهای استان / کاهش ۷۰ درصدی تردد در جاده های استان

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۴۵۹

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد لز اجرای طرح ممنوعیت خروج خودروها در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین در ورودی ها و خروجی های همه شهرهای استان خبرداد.

به گزارش ارسالی به ایلنا از یاسوج، سرهنگ بهنام ویسی پور افزود: با توجه به انتشار ویروس کرونا در کشور امسال اجازه خروج شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی برای انجام آیین های روز سیزده بدر داده نخواهد شد.

وی گفت: در ۲ روز گذشته ۸۰۰ دستگاه خودروی پلاک غیربومی در مبادی های ورودی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد برگشت داده شده است.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۵۰۰ خودرو پلاک غیربومی در روز شنبه نهم و ۳۰۰ دستگاه خودرو در روز یکشنبه دهم فروردین از سوی پلیس در مبادی ورودی مناطق مختلف استان برگشت داده شده است.

ویسی پور تاکید کرد: براساس قانون افرادی که در مقابل پلیس مقاومت کنند ۵۰۰ هزار تومان جریمه و خودروی آنان به مدت یک ماه به پارکینگ منتقل خواهد شد.

وی گفت: خودروهای غیربومی با توجه به مدارک شناسایی خودرو و کارت های ملی شناسایی می شود.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون تنها مسافرانی که در روزهای قبل اقدام به سفر کرده اند اجازه بازگشت به محل سکونت خود دارند که به جاده های کمربندی برای پیشگیری از ورود به شهرها هدایت می شوند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تردد خودرو در جاده های استان از روز ۲۵ اسفند تا پایان روز دهم فروردین امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۷۰ درصد کاهش یافته  است.

وی افزود: طرح ویژه نوروزی پلیس در جاده های ارتباطی استان از روز بیست و پنج اسفند آغاز شده و تا روز شانزدهم فروردین پلیس با تمام تجهیزات ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز