خبرگزاری کار ایران

صمیمی دوست مطرح کرد:

کارخانه‌های استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان فعال هستند/ ادامه فعالیت کارخانه‌های سیمان مارگون و یاسوج

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۶۷۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی کارخانه های استان با رعایت پروتکل های بهداشتی به فعالیت های روزانه خود می‌پردازند.

به گزارش ایلنا از  یاسوج، " سید حشمت الله صمیمی دوست " با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان "جهش تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت تدبیر و امید در خصوص حمایت از بنگاه‌های تولیدی در جنگ اقتصادی حال حاضر، اظهار داشت: براساس مصوبه نشست ستاد مبارزه با کرونا کلیه کارخانجات استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: کارخانه سیمان مارگون و کارخانه سیمان یاسوج واقع در تنگاری دشت روم نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی هم اکنون فعال هستند.

وی عنوان کرد: حتی در این ایام واحد تولیدی الکل در شهرک صنعتی سرآبتاوه یاسوج که نیمه فعال بود، راه‌اندازی شده و بخش اعظمی از نیاز مردم استان را تامین می کند.

صمیمی‌دوست گفت: کارخانه لوازم آرایشی و بهداشتی "سینره" تمام خط تولید خود را به سمت تولید ژل بهداشتی و ضدعفونی کننده اختصاص داده و این محصولات در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته و بین داروخانه ها و مراکز درمانی توزیع می شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد روزانه روند نگران‌کننده ای دارد.

۱۱۹ بیمار کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد اکنون وجود دارد که هفت نفر از آنان فوت کرده اند.

اغلب ادارات دولتی با یک سوم پرسنل خود مشغول به خدمات رسانی اضطراری هستند.

در حالیکه بیشتر فروشگاه‌ها و اماکن تجاری تعطیل شده اند اما متاسفانه اغلب کارگاه‌ها و کارخانجات بخش خصوصی هم اکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد فعال بوده و شرایط کنونی نگران کننده ای برای پرسنل آنان وجود دارد.

 به نظر می رسد اگر کارخانه ها و کارگاه‌های بخش خصوصی در این استان تا شرایط شکست ویروس کرونا به حالت تعطیلی در نیابند شاهد گسترش انتشار ویروس کرونا در جامعه کارگری باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز