خبرگزاری کار ایران

اسامی داروخانه های توزیع ماسک در استان کهگیلویه و بویراحمد / در لیست اعلام شده نامی از چُرام نیست

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۱۹۶

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ظهر روز پنج شنبه هفتم فروردین جاری، تعداد ۱۱ هزار ماسک تولیدی قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برای توزیع به شهرستان کهگیلویه، گچساران، باشت، لنده و بهمئی ارسال شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، " امامبخش قائدی" گفت: تعداد هشت هزار ماسک بین داروخانه های شهرهای دهدشت، چرام، لنده، سوق، لیکک، قلعه رئیسی و دیشموک توزیع خواهد شد.

-شهر دهدشت: داروخانه پاستور دکتر حاتمی

-شهر دهدشت: داروخانه سلامت

-شهر لیکک: داروخانه دکتر علی پور

-شهر قلعه رئیسی: داروخانه دکتر زمانی

-شهر سوق: داروخانه دکتر گشتاسبی

-شهر دیشموک: داروخانه دکتر یزدانی

-شهر لنده: داروخانه دکتر غلام زاده

وی گفت: همچنین تعداد سه هزار ماسک به داروخانه های گچساران و باشت ارسال خواهد شد.

-گچساران: داروخانه دکتر نازمکانی

-باشت: داروخانه شهبازی

قائدی با اشاره به اینکه این ماسک ها تحت نظارت معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مراحل تولید و استریل را طی می کنند، افزود: این ماسک ها از پارچه های اسپان باند سه لایه و یک لایه ضخیم نانو با قابلیت شست وشو در کارگاه های قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه فتح استان تولید می شوند و سپس برای استریل به واحد CSR بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج تحویل و پس از استریلیزاسیون نهایی برای توزیع در داروخانه ها آماده می شوند.

قائدی با بیان اینکه، کشور در حال حاضر در شرایط حساسی قرار دارد، بیان کرد: قیمت مصرفی برای خریداران از داروخانه های توزیع، مبلغ سه هزارتومان است و داروخانه های که در فروش تخلف می کنند به جد با آن ها برخورد خواهد شد.

به گزارش ایلنا؛ این روند به صورت روزانه روزی ۱۰ هزار عدد تولید استریل و تحویل داروخانه ها داده می شود.

شهر چرام دارای ۲ داروخانه بوده که هیچ نامی از آنها در لیست معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیست و این در حالیست که نام این شهرستان در سر لیست شهرستانهای بحران زا در ابتلای به  ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

تاکنون ۱۶ بیمار مبتلای به ویروس کرونا در شهرستان چرام قطعی شده که یکی از این بیماران متاسفانه فوت کرده است.

شهرستان چرام از شهرستانهای گرمسیری استان محسوب می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز