خبرگزاری کار ایران

یزدان پناه به ایلنا خبر داد:

فوت سومین کرونایی در یاسوج / حال ۲ کرونایی خوب نیست

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۳۶۸

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از فوت سومین بیمار مبتلای به ویروس کرونا در این شهر اظهار تاسف کرد.

" پرویز یزدان پناه" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: متاسفانه سومین بیمار مبتلای به ویروس کرونا در یاسوج فوت کرد.

وی با بیان اینکه این فرد مُسن بوده و از روز اول که به بیمارستان مراجعه کرد با مشکلات حاد این بیماری مواجه بود، اظهار داشت: این بیمار متاسفانه با وجود تمامی تلاش های صورت گرفته فوت کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود:تاکنون سه فوتی در شهرهای باشت، دهدشت و یاسوج داشته‌ایم و البته منتظر پاسخ آزمایشات بیمار دیگری که دیشب در بیمارستان شهید جلیل یاسوج فوت کرده نیز هستیم.

یزدان پناه با تاکید براینکه نتایج آزمایشات بیمار فوت شده دیشب در بیمارستان شهید جلیل یاسوج هنوز به دست ما نرسیده است، خاطرنشان کرد: اگر نتایج ارسالی مثبت شد این فرد چهارمین بیمار فوت شده کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

وی گفت: هم اکنون ۱۴ بیمار مبتلای به ویروس کرونا در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری که حال ۲ نفر از آنان هم چندان مساعد نیست.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اظهار امیدواری از اینکه این بیماران نیز هرچه زودتر به بهبودی دست یابند، یادآورشد؛ مراقبت های لازم برای بهبودی بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان شهید جلیل یاسوج انجام می گیرد.

یزدان پناه با تاکید از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خواست در خانه بمانند و از خود و خانواده های شان مراقبت کنند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، ۷۳ کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز