خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج عنوان کرد:

واحدهای تولیدی در کهگیلویه و بویراحمد به کُما رفته‌اند/ ساز و کار مالیاتی حاکم در راستای رونق تولید نیست

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۵۰۳

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج از به کُما رفتن واحدهای تولیدی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار نگرانی کرد و یادآور شد: ساز و کار مالیاتی حاکم در راستای رونق تولید نیست.

به گزارش‌ایلنا از یاسوج، نشست‌شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست دکتر حسین کلانتری استاندار و با حضور دکتر جلیلی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد در محل اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد.

" جبار کیانی‌پور " با اشاره به اینکه روند کنونی دریافت مالیات در استان کهگیلویه و بویراحمد به هیچ وجه مناسب با شرایط اقتصادی استان نیست، اظهار داشت: در این استان هیچ منبع درآمد بالایی نیست و سقف مالیات‌ها هم خیلی بالا است.

وی با تاکید براینکه واحدهای تولیدی استان به کما رفته و شرایط سختی داریم و بخش خصوصی قفل شده است.

وی با تاکید بر اینکه از بخش خصوصی سیگنال‌های خوبی دریافت نمی‌کنیم، افزود: اداره مالیاتی باید به فکر مؤدی‌های جدید باشد. کسب و کارهایی هستند، مثل آهن فروش‌ها که میلیاردها تومان درآمد دارند.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: بنده خودم در سال یک و نیم میلیارد تومان مالیات پرداخت می‌کنم و حقیقتاً بخش‌خصوصی از این وضعیت گریان است و ساز و کار مالیاتی حاکم در راستای رونق تولید نیست.

کیانی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود به نحوه نامناسب تعامل بانک‌ها با بخش خصوصی گریزی زد و خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم، اما بعضی بانک‌ها از مدار وظایف خودشان خارج شدند و منابع آنها معلوم نیست به کجا می‌رود. من نمی‌دانم این همه زمین که در اختیار بانک‌ها است، برای چیست؟ منابع مردم را جمع می‌کنند و در خارج از استان ملک می‌خرند و منابع مردم را تبدیل به یورو می‌کنند و آن را در گاو صندوق‌های‌شان نگهداری می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز