خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پزشکی قانونی استان:

27 معتاد کهگیلویه و بویراحمدی روانه قبرستان شدند/ نگرانی از افزایش تعداد فوتی‌های موادمخدر در استان

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۸۲۵

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از فوت 27 معتاد در شش ماهه اول امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و اظهارداشت: مصرف مواد مخدر در این استان 27 معتاد را روانه قبرستان‌ها کرده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج،" کامروز امینی" در نشست رسانه‌ای از افزایش ۱۲۵ درصدی تلفات ناشی از سوءمصرف مواد مخدر در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست امسال 330 جسد به پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد ارجاع داده شده که از این تعداد 27 جسد مربوط به فوت ناشی از سوءمصرف مواد مخدر بود.

افزایش فوتی‌های مواد مخدر در استان نگران کننده است

وی گفت: در مدت مشابه سال گذشته 12 مورد فوت ناشی از سوءمصرف مواد مخدر داشتیم که امسال این آمار به 27 نفر رسید.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فوت ناشی از سوءمصرف مواد مخدر در استان رشد نگران‌کننده‌ای داشته است، یادآور شد: از 27 فوت ناشی از سوءمصرف مواد مخدر در استان، 21 نفر آقا و شش نفر خانم بودند.

امینی در ادامه از افزایش آمار غرق‌شدگی‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد در شش ماهه نخست امسال هم اظهار نگرانی کرد.

وی گفت: در شش ماهه اول امسال متاسفانه 23 مورد غرق‌شدگی در استان داشتیم که از این تعداد 19 نفر آقا و چهار مورد خانم بودند و این در حالی است که سال گذشته تنها شش مورد غرق‌شدگی در استان داشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز