خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت مدیرکل محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد برای مرگ چهار فعال زیست محیطی درآتش سوزی کردستان

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۹۴۵

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد در پیام تسلیتی از فوت تاسف‌بار چهار فعال زیست محیطی در آتش جنگل‌های " سلسی و پیله " شهرستان مریوان استان کردستان اظهار نگرانی و تاسف کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، محسن جعفری نژاد مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد در پیجان باختن تعدادی از فعالان زیست محیطی مریوان استان کردستان نوشت:‌ حادثه جانکاه از دست دادن 2 نفر از کارکنان خدوم منابع طبیعی شهرستان مریوان به همراه 2 نفر دیگر از فعالان زیست محیطی انجمن سبز مریوان در اطفاء حریق جنگلهای سلسی و پیله کردستانموجب اندوه بسیار اینجانب و تمامی مردم دلسوز استان کهگیلویه وبویراحمد شده است.

 بدون شک علاوه بر این اندوه، مرگ قهرمانانه و پرافتخار این عزیزان درس بزرگی برای تمامی ما در فداکاری و احساس مسؤولیت در برابر محیط زیست است.

جنگل‌های زاگرس به عنوان بخش مهمی از میراث طبیعی و ملی ما اهمیت حیاتی بسیاری برای تمام مردم منطقه دارد و دفاع از آن و به مصاف آتش رفتن، مردانگی، جسارت، شهامت و ازخودگذشتگی بسیاری می‌خواهد که این دلیرمردان با جان خود بر آن صحه گذاشتند و بدون شک روح پرافتخار آنان بر بلندای زاگرس و در ذهن و قلب مردمان کردستان و سراسر کشور تا ابد جاری است.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه کارکنان حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد و 22 شبکه زیست محیطی و منابع طبیعی استان، ضمن ابراز تأثر عمیق از این حادثه  و تسلیت به خانواده‌های این عزیزان با بازماندگان خانواده های این شهدای طبیعت  ابراز همدردی می نمایم.

از درگاه خداوند برای این شهیدان طبیعت طلب مغفرت ورحمت الهی و برای بازماندگان و خانواده های داغ دیده صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز