خبرگزاری کار ایران

سخنران راهپیمایی روز قدس یاسوج:

اسرائیل نطفه خبیث انگلیس است/ آینده‌ای تاریک برای رژیم صیهونیستی پیش‌بینی شده است

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۹۹۵

سخنران راهپیمایی روز قدس یاسوج با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس رژیمی نامشروع است، تاکید کرد: این رژیم اشغالگر نطفه خبیث انگلیس است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، حجت‌الاسلام مجید حیدری‌فر در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: نطفه رژیم اشغالگر قدس در انگلیس بسته شد که غده‌ای سرطانی در این منطقه کاشته شود و امروز بعد از ۷۰ سال به خواسته نامشروع خود برسند.

وی به تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی اشاره کرد و اظهار داشت: این اقدام صهیونیست‌ها با همکاری آمریکا و جنایتی که در آنجا رخ داد در واقع چهره پلید آنها را بیش از پیش به جهانیان نشان داد.

معاون آموزش مجمع عالی تفسیر حوزه علمیه قم افزود: آینده روشنی برای مسلمانان و آینده‌ای تاریک برای رژیم صیهونیستی پیش‌بینی شده است

حیدری‌‌‌‌فر با اشاره به آیات و احادیث الهی تصریح کرد: در کلام وحی آمده که ما مردانی انتخاب می‌‌‌‌کنیم و به سوی شما گسیل می‌داریم که قدرتمند هستند و خانه به خانه شما را دنبال می‌کنند و با ذلت از شما انتقام می‌گیرند و این وعده خدا عملی می‌شود.

وی ادامه داد: روز قدس به عنوان نماد وحدت امت اسلام در برابر ظالمان و جنایتکاران صهیونیستی است و تا دستیابی به حقوق ملت مظلوم فلسطین این مسیر ادامه پیدا کرده و ما تا آخر ایستادگی می‌کنیم.

این استاد حوزه‌های علمیه قم اضافه کرد: شرایط امروز جهان اسلام و مسلمانان با سال‌های گذشته متفاوت بوده و راز پیروزی قدس و مردم مظلوم فلسطین اتحاد همه مسلمانان و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی است.

حیدری‌‌‌فر روز قدس را میراث بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) برشمرد و خاطرنشان کرد: این ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، همه آزادگان و آزادی‌خواهان جهان را برای فریادرسی از مظلومان تاریخ و ملت فلسطین فراخوانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز