خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکزفوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد:

نجات راننده مصدوم حادثه جاده مارگون توسط بالگرد هوایی اورژانس‌یاسوج

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۳۳۸

رئیس مرکزحوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از امدادرسانی بالگرد هوایی در 25 کیلومتری جاده مارگون خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، جلال پورانفرد گفت: بعد از تماس با مرکز پیام یاسوج مبنی بر واژگونی خودروی پژو۴۰۵ در جاده مارگون در سریع‌ترین زمان یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام که پس بررسی و اقدامات درمانی و پزشکی، انتقال مصدوم به بیمارستان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: راننده که دچار مصدومیت شدید شده بود توسط پرسنل اورژانس تحت اقدامات پزشکی و درمانی قرار گرفت و به علت مسیر طولانی تا مراکز درمانی درخواست بالگرد هوایی شد.

پورانفرد تصریح کرد: در ساعت 9:50 دقیقه امروز صبح از مرکز پیام درخواست بالگرد شد که در کمترین زمان ممکن بالگرد اعزام و در محل بیلیخر درمنطقه مارگون بالگرد مصدوم را از آمبولانس ۱۱۵ تحویل گرفت و جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شد.

وی تاکید کرد: درحال حاضر حال مصدوم رضایت بخش اعلام شده است.

در این عملیات امدادی تکنسین پایگاه مارگون: جلال پور.بهنام فر- تکنسین پایگاه ۲شهری: فرهادی.حبیبی-تکنسین بالگرد:محمدزاده. یارنسب و کاپیتان:شاه نظری.حسینی حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز