خبرگزاری کار ایران

در آئینی در تهران صورت گرفت؛

تجلیل معاون وزیر نیرو از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۶۴۶

در آیین خدمت‌رسانی آب و برق به روستاهای کشور که امروز سه شنبه در سالن اجلاس سران اسلامی تهران برگزار شد از تلاش های مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از تلاش های "داود راهزادی" مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در حوزه برق‌رسانی به روستاهای بی برق این استان تقدیر کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه آئین خدمات رسانی آب و برق به روستاهای کشور از برقرسانی به بیش از 54 روستای بی برق این استان در دولت تدبیر و امید خبرداد.

" داود راهزادی" به ایلنا از یاسوج گفت: برق‌رسانی به 54 روستای کهگیلویه و بویراحمد که تمامی در مناطق سخت گذر، کوهستانی و پراکنده هستند کاری سخت و طاقت فرسا است.

وی با بیان اینکه برقرسانی به این روستاها آن هم در شرایط ویژه اقتصادی جز با تدبیر و درایت دولتمردان امکان‌پذیر نبود، اظهارداشت: بطور ویژه از تمامی دولتمردان ملی و استانی در این ارتباط تقدیر و تشکر داریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، تعداد خانوارهای برقرسانی شده در دولت تدبیر و امید در این استان را 660 خانوار عنوان و خاطرنشان کرد: برقرسانی به این روستاها یا بوسیله شبکه های برق انجام گرفته و یا از طریق واگذاری نیروگاههای یک کیلوواتی خورشیدی بوده است.

راهزادی گفت: اعتبار هزینه شده برای برقرسانی به این روستاها حدود 130 میلیارد ریال بوده که می توان گفت در نوع خود چشمگیر و بی سابقه بوده است.

وی افزود: از 54 روستای برقرسانی شده در کهگیلویه و بویراحمد در دولت یازدهم 50 روستا بوسیله شبکه و چهار روستا نیز بوسیله نیروگاههای برق یک کیلوواتی برای اولین بار برقرسانی شده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، اعتبار هزینه شده برای چهار روستای موردنظر را حدود شش میلیارد ریال ذکر و یادآورشد: 29 خانوار در این روستاها سکونت داشته که برای اولین بار در دولت تدبیر و امید از نعمت برقرسانی برخوردار شدند.

راهزادی از برقرسانی به سه روستای دیگر کهگیلویه و بویراحمد با بهره گیری از فنآوری روز خبرداد و تصریح کرد: 41 خانوار در این روستاهای " سرتنگ لیراب، شاه نشین و تیمج شهرستان بهمئی " سکونت داشته که بزودی از نعمت برق برای نخستین بار بهره مند می شوند.

وی گفت: روستاهای " دامور و مازه کره  در شهرستان چرام " و " کیمه علیا و کیمه سفلی در شهرستان بویراحمد " پیشتر با استفاده از نیروگاههای یک کیلوواتی برقدار شده بودند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: برق‌رسانی به روستاها در دولت تدبیر و امید در این استان براساس سیاست های اقتصاد مقاومتی انجام گرفته و تلاش کردیم هزینه ها را بنحو مطلوبی کاهش دهیم.

راهزادی همچنین از همراهی مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی، دستگاههای نظارتی و مردم این استان در چهارساله اخیر برای اجرایی نمودن پروژه های برق‌رسانی تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز