خبرگزاری کار ایران

نماینده گچساران و باشت پیشنهاد کرد؛

نصب ماکت بقعه امامزاده علی(ع) در محله سادات گچساران

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۴۹۵

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به مسئولان شهر"دوگنبدان" مرکز این شهرستان پیشنهاد داد که به احترام سادات، ماکت بقعه امامزاده علی(ع) را در محله سادات دوگنبدان نصب کنند.

به گزارش ایلنا از گچساران، غلامرضا تاج گردون در نشستی با مسئولان شهری دوگنبدان گفت: علاوه بر نصب ماکت امامزاده واجب التعظیم علی(ع)، زیباسازی میدان نیز صورت گیرد.

وی از تخصیص یک هزار و 420 میلیارد ریال از محل بودجه ملی از سوی هیات دولت برای زیباسازی و مقاوم سازی بافت گچساران خبرداد.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: این اعتبار  در بخش‌های پرداخت تسهیلات بانکی، کمک‌های بلاعوض و اجرای سایر بخش‌های بافت فرسوده پیش‌بینی‌شده است.

تاج گردون‌گفت: تسهیلات بانکی طرح بافت فرسوده دوگنبدان با کارمزد پنج‌درصد و با دوره بازپرداخت ۱۵ ساله است.

وی افزود: ارائه کمک‌های بلاعوض برای ساکنان زیرپوشش نهادهای حمایتی از دیگر برنامه‌های این طرح است.

به گزارش ایلنا از گچساران، محله سادات گچساران یکی از قدیمی‌ترین محلات گچساران بوده که بخش زیادی از بافت فرسوده شهری را در برگرفته است.

بنابر آمار ارائه شده، ۲۰ هزار و ۹۶۳ نفر در قالب پنج‌هزار و 326 خانوار در محله‌های بافت فرسوده خیابان کیامرثی، رادک، سادات و لبنان شهر دوگنبدان مرکز گچساران سکونت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز