خبرگزاری کار ایران

فرماندار گچساران در نشست شورای سلامت شهرستان:

برخورد با استعمال قلیان در پارک‌ها قانونی شود

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۵۶۹

فرماندار گچساران گفت: باید شهرداری و شورای اسلامی شهرستان در فرهنگ سازی و ترویج بسته‌های بهداشتی بین افراد جامعه شهری اقدام کنند و عوارض سوء مصرف قلیان در بنرهای تبلیغاتی در پارک های شهری و محله‌ای پیام های موثر را به نمایش بگذارند.

به گزارش ایلنا از گچساران، فرماندار گچساران در این نشست با تاکید بر اینکه تا حذف کامل قلیان ایستاده‌ایم ، گفت: باید با استعمال قلیان در اماکن عمومی مانند پارک ها و سفره خانه ها برخورد قانونی شود.

" عبدالرحیم رحیمی افزود : باید شهرداری و شورای اسلامی شهرستان در فرهنگ سازی و ترویج بسته های بهداشتی بین افراد جامعه شهری اقدام کنند و از عوارض سوء مصرف قلیان در بنرهای تبلیغاتی در پارک های شهری و محله ای پیام های موثر را نمایش بگذارند.

در ادامه این نشست مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران هم گفت : بیش از ۱۸ قهوه خانه سنتی در شهرستان وجود دارد که سه مرکز در قالب چای خانه فعالیت دارند.

" ستار اسدپور " افزود : با مراکز بدون پروانه رسمی برخورد شدید قانونی می شود.

وی اظهار داشت : در این راستا در هفته سلامت با پلمپ مراکز بدون مجوز و مکان های استعمال قلیان و‌ نصب بنر و آموزش گروه های هدف و‌ راه اندازی غرفه هفته بدون دخانیات در سطح شهرستان ، اهداف تعریف شده از سوی وزارت بهداشت کشور را دنبال نمودیم.

این مسئول ادامه داد: انتظار داریم شهردار دوگنبدان در خصوص ممنوعیت استعمال قلیان در پارک ها اقدام کرده و قلیان‌هایی که دوره گردها در پارک ها در اختیار خانوار و‌ جوان‌ها قرار می‌دهند را معدوم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز