خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی:

۱۱ میلیارد ریال برای آبادانی روستای سروک یاسوج تخصیص یافت

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۶۹۱

برای زیرسازی و آسفالت کوچه‌های این روستا نیز اعتباری معادل پنج میلیارد ریال(۵۰۰ میلیون تومان) تخصیص یافته است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۱۱ میلیارد ریال برای آبادانی روستای سروک یاسوج خبر داد.

" غلام محمد زارعی " در گفت و گو با ایلنا گفت: برای عمران و آبادانی روستای " سروک یاسوج " تاکنون اعتباری معادل ۱۱ میلیارد ریال به این روستا تخصیص یافته است.

وی احداثو بهنیه سازی شبکه‌های برق و روشنایی معابر آن با تخصیص شش میلیارد ریال عنوان و اظهارداشت: شبکه‌های برق و روشنایی معابر آن با تخصیص این اعتبار بطور ویژه احداثو تکمیل می‌شود.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: برای زیرسازی و آسفالت کوچه‌های این روستا نیز اعتباری معادل پنج میلیارد ریال(۵۰۰ میلیون تومان) تخصیص یافته است.

زارعی تاکید کرد که با اتمام این پروژه‌ها شاهد شکوفایی مطلوبی در روستای " سروک یاسوج " خواهیم بود.

وی در ادامه به موضوع رفع معارضات محلی در بحثمشکل کنونی " تپه سروک یاسوج " اشاره و خاطرنشان کرد: این موضوع نیز با همراهی " بنیاد مسکن " به شکل معقولی حل شده است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: تپه مورد نظر به درخواست خود مردم به امورات عمومی واگذار و تدابیر دیگری برای رفاهیات روستانشنیان انجام می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز