خبرگزاری کار ایران

مُدیر فرودگاه یاسوج در گفت و گو با ایلنا:

قبول ندارم عملکرد فرودگاه یاسوج پَسرفتی است/ وقتی مُدیر شدم آمارهای پرواز بسیار پایین بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۴۰۰

مُدیر فرودگاه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که عملکرد این فرودگاه در شرایط کنونی عملکرد مناسبی است و قبول ندارد که این عملکرد، حالت پَسرفت دارد.

عنایت انصاری در پاسخ به این سئوال ایلنا از یاسوج که، وقتی پروازهای فرودگاه یاسوج - مشهد لغو می‌شود و پروژه تاکسی هوایی از یاسوج به شیراز هم راه نمی‌افتد و از سویی پروازهای شش روزه به 2 روزه کم می‌شود، نشان از پَسرفت عملکرد مسئولان این فرودگاه دارد، تاکید کرد که چنین دیدگاهی را قبول ندارد چرا که فرودگاه یاسوج بیش از 484 سورتی پرواز در سال گذشته داشته است.

وی گفت: سال گذشته حدودا 23 هزار مسافر از طریق فرودگاه یاسوج با 165 هزار و 221 کیلوگرم کالا جابجا شده و این فرودگاه در ارزیابی شاخص‌های عمومی و خصوصی نیز توانسته در بین فرودگاه‌های کشور رتبه چهارم را بخود اختصاص دهد.

مُدیر فرودگاه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این فرودگاه براساس آمارها در حال پیشرفت است، خاطرنشان کرد: البته قبول دارم که تعداد مسافران نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته کمتر شده زیراکه پروازها از شش پرواز در هفته به 2 روز پرواز در هفته رسیده است.

انصاری، دلیل کاهش پروازها در فرودگاه یاسوج را افزایش قیمت بلیط از سوی شرکت هواپیمایی عنوان و یادآورشد: با نشست‌هایی که بین معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشور با استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد بنا شد که این قیمت‌ها به حالت سابق بازگردد.

وی گفت: امسال توانسته‌ایم 350 پرواز از فرودگاه یاسوج داشته باشیم که نسبت به مدت مشابه کمتر شده و آن هم به‌دلیل کناره گرفتن شرکت هواپیمایی پارس ایر از پروازهای خود در فرودگاه یاسوج بوده است.

مُدیر فرودگاه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: وقتی مدیرعامل این فرودگاه شدم، تعداد پروازها و سایر آمارها بسیار پایین بود و در زمانی کوتاه، تعداد پروازها به 480 پرواز رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز