خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

مساله ما با هیات فوتبال مثل حکایت شترمرغ است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۴۹

چندبار با آقایان هیات فوتبال گفتیم که در قراردادی با هزینه‌های بسیار کم، اداره کل ورزش و جوانان آکاده واگذاری ورزشگاه تختی به آن هیات است، اما آقایان حتی هزینه‌های ۵۰ تا ۱۰۰ هزارتومانی را هم نپذیرفتند.

ایلنا: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، مساله این اداره کل با هیات فوتبال استان را با ذکر مثالی تشریح کرد.

«حجت الاسلام سیدجواد خاضع» به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: مساله اداره کل ورزش و جوانان با هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد همانند مثال «شترمرغ» است که می‌گویند بدو، می‌گوید من مرغم و می‌گویند بپر می‌گوید من شترم.

وی با تشریح مسائل اتفاق افتاده بین اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با هیات فوتبال این استان، اظهار داشت: در ابتدای مسئولیت ما در این اداره کل، آقایان هیات فوتبال به ما گفتند ما مستقل هستیم و این در حالی‌ست که براساس قانون، هیات فوتبال مانند سایر هیات‌های دیگر زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی بحثمطالبات و بدهی‌ها به میان می‌آید همین آقایان دوباره می‌گویند اداره کل ورزش و جوانان به آنان پولی نمی‌دهد و این درحالی‌ست که آقایان زمانی گفتند ما مستقل هستیم.

خاضع با اظهار تاسف از اینکه زمین فوتبال ورزشگاه «تختی» سال‌ها بدون دریافت هیچ هزینه‌ای در اختیار هیات فوتبال استان بود، خاطرنشان کرد: این هیات هیچگونه پاسخی به مشکلات زمین ورزشگاه نمی‌داد و از سویی تمامی هزینه‌های آن برعهده اداره کل ورزش و جوانان بود.

وی افزود: در سال ۹۰، اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ۲۵۰ میلیون ریال هزینه‌های ورزشگاه تختی را پرداخت نمود و هیات فوتبال در این بین هیچ هزینه‌ای پرداخت ننمود.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی مواد قانونی در زمینه واگذاری اماکن خصوصی به بخش خصوصی، تصریح کرد: واگذاری ورزشگاه تختی نیز می‌بایست براساس همین قوانین تاکنون به بخش خصوصی واگذار می‌شد.

خاضع با بیان اینکه الزامی برای واگذاری زمین ورزشگاه تختی به هیات فوتبال استان وجود ندارد، ادامه داد: در برخی از استان‌های کشور، زمین فوتبال به برخی هیات‌های دیگر و یا بخش خصوصی واگذار شده است.

وی گفت: چندبار با آقایان هیات فوتبال گفتیم که در قراردادی با هزینه‌های بسیار کم، اداره کل ورزش و جوانان آکاده واگذاری ورزشگاه تختی به آن هیات است اما آقایان حتی هزینه‌های ۵۰ تا ۱۰۰ هزارتومانی را هم نپذیرفتند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری زمین فوتبال ورزشگاه تختی به باشگاه سپاهان یاسوج با حکم «دکتر صابری» استاندار سابق استان خبرداد و اظهارداشت: قبل از این باشگاه، هیات فوتبال پیشنهاد ما را نپذیرفت و از سویی انتظار داشت همانند سال‌ها قبل این زمین به آن‌ها به طور رایگان واگذار شود.

خاضع، واگذاری زمین ورزشگاه تختی به‌طور رایگان به هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را غیرقانونی خواند و بیان داشت: معنایی ندارد که زمین رایگان در اختیار این هیات گذاشت و از سویی هیات نیز هزینه‌ها مرتبط با آن را پرداخت نکند.

وی تاکید کرد که هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در چندسال گذشته هیچ هزینه‌ای از هزینه‌های ورزشگاه تختی را که به طور رایگان در اختیار آن‌ها قرار داشت نداده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز