خبرگزاری کار ایران

بعد از پنج ماه؛

آئین تودیع مدیرعامل نفت و گاز گچساران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۱۴

من همیشه به مجموعه خودم می‌گفتم بگذار همه بگویند پاکدل بد است ولی گچساران سر پا باشد، کار‌های بزرگی شد ولی ما باور داشتیم باید از یک جا شروع شود و بگذاریم ما قربانی شویم.

ایلنا: در اقدامی جالب، مراسم تودیع مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران پس از گذشت پنج ماه از خداحافظی این مدیرعامل با مسئولیت خود برگزار شد.

به گزارش ایلنا از گچساران، «غلامرضا پاکدل» در این مراسم که در سالن آزادی شرکت نفت گچساران و با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان گچساران برگزار شد، گفت: این قسمت بنده است که هر جا که قرار است بروم تودیع و معارفه نداشته باشم. روزی که مدیرعامل شدم معارفه نداشتم و روزی هم که رفتم تودیع نداشتم، ولی حالا بعد از ۵ ماه از همه مسئولین، مردم شهرم و تمامی پرسنل شرکت نفت تشکر می‌کنم که در طول دوران مدیرعاملی بنده را یاری نمودند.

مدیر عامل سابق شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گچساران افزود: در طول دوران مدیریتم همیشه پیگیر حق و حقوق کارگر‌ها بوده و هیچ وقت اجازه ندادم که پرداخت حقوق این پرسنل بیشتر از ۵ روز عقب بیفتاد.

پاکدل با اشاره به خدماتش به شهرستان گچساران گفت: در گچساران یک هتل وجود داشت و من برای اینکه خدمتی به این هتل کرده باشم هیچ وقت اجازه نمی‌دادم از مهمانسرای شرکت نفت استفاده کنند.

این مدیر نفتی بیان داشت: شورای شهر شاهد بود که برای زیر گذر که بتوانیم بودجه ان را از ۷ میلیارد به ۱۰ میلیارد افزایش دهم چگونه التماس می‌کردم.

پاکدل تصریح کرد: من همیشه به مجموعه خودم می‌گفتم بگذار همه بگویند پاکدل بد است ولی گچساران سر پا باشد، کار‌های بزرگی شد ولی ما باور داشتیم باید از یک جا شروع شود و بگذاریم ما قربانی شویم.

مدیر عامل سابق شرکت نفت گچساران خود را از جنس مردم گچساران دانست و خطاب به مردم این شهر گفت: اگر روی من داد می‌زدید و ناسزا می‌گفتید، اشکالی نداشت، چون من از جنس شما بودم ولی این کار را با آقای باورساد نکنید.

پاکدل با بیان اینکه تمام مراحل لازم را گذراندم تا مدیرعامل شدم اظهار داشت: زمانی که من مدیر عامل شدم زمین‌های شرکت نفت سند مالکیت نداشتند ولی امروز کل املاک شرکت نفت داری سند مالکیت هستند.

وی گفت: من در دفاع از بیت المال با هیچ کس تعارف نداشتم، خانه‌های شرکتی را که به غیر شرکتی‌ها داده بودند آن‌ها را تا توانستم کم کردم که خیلی‌ها هم از من نارحت شدند.

این مدیر نفتی در زمینه انتقال مدیرت نفت گچساران به یاسوج نیز تصریح کرد: اینکه عده‌ای می‌گفتند قرار بود مدیرت نفت را به یاسوج ببرند و ما جلوی آن را گرفتیم اصلا چنین بحثی نبود و من حتی از آقای مهندس صیدالی(مدیرعامل شرکت گاز استان) هم سوال کردم که ایشان هم گفتند چنین بحثی وجود نداشت.

در این مراسم علاوه بر «غلامرضا پاکدل»، «محمد باورساد»، مدیرعامل فعلی این شرکت نیز به ایراد سخنرانی پرداخت.

پس از عزل «پاکدل»، «باورساد» سکان مدیریت شرکت بهره بردرای نفت و گاز گچساران را برعهده گرفت.

گفتنی است در ۱۷ تیر ماه طی حکمی از سوی محمدرضا زهیری، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، غلامرضا پاکدل، به عنوان مدیر جدید تولید و عملیات شرکت نفت و گاز پارس منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز