خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

فوت بیماران کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل کمبود اکسیژن کذب است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۰۹۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، شایعه فوت بیماران کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد بدلیل نبود اکسیژن را کذب محض خواند.

 پرویز یزدان‌پناه  در گفت‌وگو با ایلنا از یاسوج تاکید کرد: هیچ یک از بیماران کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد بدلیل کمبود اکسیژن فوت نکرده و این حرف‌ها شایعه است.

او با اشاره به فوت شش نفر از بیماران کرونایی در روز گذشته  یکشنبه دوم آذرماه در شهرستان های گچساران، چرام و بویراحمد، اظهار داشت: از تعداد بیماران کرونایی فوت شده روز گذشته، سه نفر در گچساران، یک نفر از اهالی چرام در بیمارستان دهدشت و 2 نفر با سن بالای 80 سال در بیمارستان شهید جلیل یاسوج فوت کردند.

عضو ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد از ذخیره سازی 20 تن اکسیژن در بیمارستان شهید جلیل یاسوج خبرداد و خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی نصب مخزن 30 تنی دیگر در این بیمارستان اکنون در دست اقدام است.

یزدان پناه با اظهار تاسف از شایعاتی کذبی که برخی افراد در فضای مجازی و رسانه‌ای به آن دامن می زنند، یادآورشد: این شایعات بدون شک تشویش اذهان و نگرانی‌های مردم را بدنبال دارد در عین حالی که تمامی آنها کذب محض است.

او گفت: روزانه یک و نیم تن اکسیژن در استان تولید و تحویل بیمارستانهای مرجع می شود و هیچ مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه یک مخزن 30 تنی برای بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت و یک مخزن 20 تنی برای بیمارستان شهید رجایی گچساران نیز بزودی نصب و راه اندازی می شود، تصریح کرد: با نصب این مخزن ها دغدغه ای برای تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی در استان نداریم.

یزدان‌پناه تاکیدکرد که اکنون هیچ مشکلی برای تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد و مردم استان نیز به شایعات توجه نکرده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز