خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

میهمانان نوروزی به کهگیلویه و بویراحمد سفر نکنند/ مراکز گردشگری تعطیل است و اسکان نوروزی نداریم

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۷۲۴

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیماری کرونا شیب صعودی دارد و در یک کانون پرخطر در همسایگی اصفهان، فارس و دیگر استان ها قرار داریم، گفت: میهمانان نوروزی به کهگیلویه و بویراحمد سفر نکنند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، پیش از ظهر امروز نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با حضور مسئولان ارشد استانی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: این بیماری شیب صعودی دارد، و در یک کانون پرخطر در همسایگی اصفهان، فارس و دیگر استان‌ها قرار داریم، در شرایط حاضر ۶ محور استان غربالگری داشتیم و این افراد اگر علائمی دارند باید به مراکز درمانی هدایت شوند.

حسین کلانتری افزود: تعدادی دماسنج لیزری از تهران خریداری می‌کنیم و درصدد تاکین الکل، ماسک، دستکش و ژل هستیم؛ محور مبارزه با این بیماری ستاد‌های پیشگیری هستند که امکانات در اختیار آن‌ها قرار داده شده و توزیع می‌شود. 

وی  گفت: باید تلاش کرد و از ظرفیت‌ها استان حفاظت کرد، واحد تولیدی الکل وظیفه دارد طبق نظارت علوم پزشکی الکل تولید کند در صورت هر گونه کوتاهی با آن‌ها برخورد خواهد شد.

کلانتری افزود: سی تی اسکن باید هرچه سریع‌تر راه اندازی شود، از تجمعات باید پرهیز کرد، تمام مراکز گردشگری تعطیل است و امکان اسکان نداریم و شرایط پذیرش مهمان نوروزی برای سلامت مردم نخواهیم داشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسانی که دانشجو هستند تلاش کنند در همان مکانی که به آن تعلق دارد سکونت گزینند، و درصورت تمایل برای ورود به استان حتما بحث غربالگری را مدنظر قرار دهند.

وی افزود: در هیچ مرکز آموزشی و اداری در ایام نوروز اسکان نخواهیم داشت، تایم اداری همان هشت صبح تا ۱۳ عصر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز