خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد:

افزایش نگران‌کننده شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد 

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۲۱۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش نگران کننده شمار قربانیان کرونای استان خبر داد و گفت: آمار مبتلایان به ۱۸۳ نفر رسید.

به‌گزارش ایلنا از یاسوج، "پرویز یزدان‌پناه" با اشاره به افزایش نگران‌کننده شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، افزود: هم اکنون ۳۳۳ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری هستند که از این تعداد ۱۶۰ نفر مبتلای قطعی و ۲۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند.

وی تصریح کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۹۸۷۶ مورد گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ۲۷۰ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه، بیشترین موارد مربوط به کهگیلویه، بویراحمد، گچساران و چرام است.

یزدان پناه افزود: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، عدم شرکت در تجمعات، عدم خروج از خانه به جز در موارد ضروری و شستن مکرر دست ها از مهمترین توصیه های ما به مردم است.

وی تاکید کرد: امیدواریم مردم استان با عمل به توصیه‌ها از مسافرت به استان‌های همجوار که در وضعیت قرمز و یا هشدار قرار دارند، خودداری کرده و سلامت خود و جامعه را به خطر نیندازند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: مردم باید از حضور در اماکن شلوغ و سربسته و یا در مکان‌هایی که احتمال آلودگی وجود دارد مانند موسسات پزشکی، مطب‌ها و بیمارستان ها بجز در موارد ضروری پرهیز کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز