خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح جهادی اصلاح، بهینه سازی و کاهش تلفات انرژی در گچساران

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۹۳۱

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای اجرای طرح جهادی اصلاح، بهینه سازی و کاهش تلفات انرژی در 67 منطقه شهری و روستایی گچساران این استان با اعتباری بیش از 470 میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " جمال معتمدی زاده " در گفت و گو با رسانه ها در یاسوج گفت: اجرای طرح جهادی اصلاح، بهینه سازی و کاهش تلفات انرژی در شهرستان های 9 گانه این استان اجرا و در شهرستان گچساران هم در 67 منطقه شهری و روستایی این طرح حیاتی و مهم صنعت برق نیز کلنگ زنی و شروع شده است.

وی با بیان اینکه طول شبکه های برق فشار متوسط و ضعیف شهرستان گچساران که در این طرح، اصلاح و بهینه سازی می شود حدود 70 کیلومتر است، اظهارداشت: 70 دستگاه ترانسفورماتور جدید با ظرفیت هشت هزار و 750 کیلوولت آمپر نیز در این شهرستان نصب و به بهره برداری می رسد.

معتمدی زاده گفت: اجرای این طرح جهادی در شهرستان گچساران در قالب 38 پروژه تعریف شده و بنا داریم در سه ماه آینده اغلب این پروژه ها را به پایان برسانیم.

وی، هدف از اجرای طرح جهادی اصلاح، بهینه سازی و کاهش تلفات انرژی در تامین برق پایدار، جلوگیری از نوسانات و ناپایداری، جلوگیری از کاهش نرخ تلفات انرژی و افزایش رضایتمندی مشترکین برق در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

به گزارش ایلنا ، بیش از 275 هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.  

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز