خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر گرگان:

پروژه‌های برزمین مانده گرگان پیگیری شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۳۸۱

در سطح شهر گرگان نقاط ضعف بسیاری داریم که این موضوعات با توجه به قدمت طولانی این شهر درشان شهروندان گرگانی نیست.

ایلنا - گرگان: صفرعلی پایین محلی در نطق پیش از دستور خود تاکید کرد پروژه‌های برزمین مانده گرگان پیگیری شود.
به گزارش ایلنا از گرگان، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر گرگان در نطق پیش از دستور خود بر ضرورت پیگیری پروژه‌های بر زمین مانده گرگان از جمله ترمیم آسفالت معابر، کمربندی، تله کابین و ایجاد پارکینگ‌های عمومی سطح شهر تاکید کرد.
صفرعلی پایین محلی ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده شورا و شهرداری در دوره‌های گذشته گفت: در سطح شهر گرگان نقاط ضعف بسیاری داریم که این موضوعات با توجه به قدمت طولانی این شهر درشان شهروندان گرگانی نیست.
وی با اشاره به اینکه نخستین مشکل گرگان مشکلات آسفالت معابر و عدم زیرسازی استاندارد در این بخش است، گفت: ۸۰ درصد خیابان‌های شهر گرگان فاقد استاندارد لازم است و آسفالت نامناسب باعثآسیب‌دیدگی خودرو‌ها در شهر شده که این امر هزینه فراوانی را به مردم وارد کرده و باعثنارضایتی شهروندان و رانندگان خودرو‌ها شده است.

این عضو شورای شهر گرگان با بیان اینکه ایجاد هزینه‌های سنگین برای خورد‌ها، جمع شدن آب در معابر عمومی طی روزهای بارانی از دیگر آسیب‌های زیرسازی نامناسب آسفالت است از شهرداری خواست با نظارت خود این موضوع و مسائل مشابه را پیگیری نمایند.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر گرگان همچنین با اشاره به کمربندی نامناسب گرگان اظهار داشت: ایجاد پروژه جدید کمربندی گرگان مدت‌ها است که مطرح شده اما همچنان بر زمین مانده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر کمربندی بلوار شهید کلانتری به عنوان کمربندی مورد استفاده قرار می‌گیرد که این محور طی چند سال آینده قفل خواهد شد و اگر کمربندی که از سرخنکلاته به سمت ترمینال می‌آید احداثشود بسیاری از نیازهای ترافیکی شهر برطرف خواهد شد.
پایین محلی کمبود پارکینگ‌های عمومی سطح شهر را از دیگر موارد نارضایتی شهروندان از مدیریت شهر عنوان و خاطر نشان کرد: متاسفانه در سطح شهر به ویژه در خیابان ولیعصر(عج)، خیابان شهید بهشتی و خیابان پاسداران مشکل پارکینگ وجود دارد که برای رفع این مشکل باید برنامه ریزی شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر گرگان در بخش دیگری از نطق پیش از دستور خود با انتقاد از اجرایی نشدن پروژه تله کابین گرگان، تصریح کرد: یکی از آرزوی شهروندان گرگانی‌ تله‌کابین است که این موضوع قریب به ۱۰سال مطرح شده و همچنان نافرجام مانده است.
این عضو شورای شهر گرگان همچنین با تاکید بر اینکه استان گلستان قریب به ۱۵ میلیون نفر گردشگر و مسافر دارد اظهار داشت: این مسافران اکثراً مسافران عبوری هستند که معمولاً درآمدی برای شهر ندارند و ناهارخوران و یا امامزاده عبدالله را برای اقامت شبانه انتخاب می‌کنند و برای توسعه گردشگری منطقه باید برای این مسافران برنامه ریزی کرد.
پایین محلی با تاکید بر ضرورت ایجاد پارک بانوان در گرگان و تکمیل اجرای این پروژه نیمه تمام اظهار داشت: بانوان شهر برای ورزش و تفریح خود به مکانی امن و مناسب نیاز دارند که در این راستا باید نسبت به تکمیل پروژه پارک بانوان نوجه ویژه کرد.
این عضو شورای شهر گرگان وضعیت پل‌های هوایی سطح شهر را نیز نامطلوب دانست و تصریح کرد: برای استفاده شهروندان از پل‌های هوایی نصب شده در سطح شهر باید در راستای ایجاد پله برقی و یا آسانسور اقدام کرد.
وی در پایان نطق پیش از دستور خود بر ضرورت پیگیری تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری تاکید کرد و از شهردار خواست قراردادی کردن نیروهای باسابقه شرکتی شهرداری را در دستور کار خود قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز