خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور:

گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۴۳۵

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تاکید کرد : استان گلستان باید به عنوان الگوی برجسته وحدت در کشور معرفی شود.

به گزارش ایلنای گلستان، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری در همایش منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان گفت: با خردمندی و بصیرت مثال زدنی شاهد تحقق و توسعه وحدت میان شیعه و سنی در استان گلستان هستیم و این استان باید به عنوان الگویی برجسته برای همه معرفی شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری افزود: پیام اجلاس منطقه ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم افزایی فکری، برنامه‌ای و امکاناتی شکل بگیرد.

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در این گردهمائی با بیان اینکه ائمه جمعه نمایندگان علما و بزرگان دین از صدر اسلام تا کنون هستند افزود: امروز هم ائمه جمعه نمایندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و به همین دلیل بار مسئولیت آنان بسیار سنگین است.

آیت الله نورمفیدی همچنین با بیان اینکه نماز جمعه باید عامل اتحاد باشد تاکید کرد: نماز جمعه به هیچ عنوان نباید وارد فضای پایین دستی، جناحی و گروهی شود و باید فضای عمومی و محتوایی نماز جمعه به گونه‌ای باشد که همه سلایق سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و گروه‌های مختلف اجتماعی وارد نماز جمعه شوند.

او گفت: مسجد نقش محوری در هدایت جامعه دارد و باید شایسته‌ترین طلبه‌ها که در این زمینه آموزش دیده‌اند، برای امام جماعت مساجد تعیین شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز