خبرگزاری کار ایران

معاون بهره برداری آب و فاضلاب گلستان خبرداد؛

استقرار ۴ ناوگان سیار آب شرب از شهرهای گنبد ، گالیکش و مینودشت در مناطق سیل زده

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۰۰۱

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: ۴ ناوگان سیار آب شرب از شهرهای گنبد ، گالیکش و مینودشت در مناطق سیل زده استقرار پیدا کردند وبارندگی شدید و سیلاب بامداد امروز دلیل افت فشار و یا قطع آب در شبکه آبرسانی شهر نوده خاندوز شهرستان آزادشهر بوده است.

به گزارش ایلنای گلستان، سید مهدی آل حسینی افزود: با توجه به بارندگی شدید بامداد امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت به خط انتقال آب شرب و تاسیسات آبرسانی شهر نوده خاندوز خسارت وارد شد که با تلاش بی وقفه پرسنل سعی شده است به موقع مشکلات بوجود آمده در تامین آب شرب این شهر برطرف شود.

وی با اشاره به اعزام نیرو و تجهیزات برای امداد رسانی به این مناطق افزود: مدیریت بحران شرکت به همراه تیم اتفاقات از ساعت اولیه به منظور بررسی و رفع مشکلات پیش آمده در محل حادثه حاضر و ‌تمامی تلاش خود را جهت رسیدن به شرایط پایدار و مطلوب انجام می دهند.

آل حسینی خاطرنشان کرد: با توجه کاهش فشار آب در برخی از نقاط با رعایت صرفه جویی حداکثری در مصارف روزانه امکان بهره مندی سایر همشهریان را فراهم آورده و از شستشوی گل و لای معابر و گذرگاه ها با آب شرب تا زمان برقراری شرایط پایدار جوی جدا پرهیز کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز