خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۳۵۰

استاندار گلستان با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سبزپوشان ولایت مدار سپاه به ویژه سپاه نینوا گلستان تبریک گفت.

به گزارش ایلنای گلستان،علی محمد زنگانه به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

واعدوا لهم ما استطعتم من قوة ...

بی تردید یکی از ارکانی که مولود انقلاب اسلامی بوده و توانسته نقش بی بدیل در دوام و قوام جمهوری اسلامی ایران داشته باشد،سپاه پاسداران است.

به فرموده امام خمینی (ره):اگر سپاه نبود ، کشور نبود و به فرمایش امام خامنه‌ای مدظله العالی: سپاه در تاریخ شناخته‌شده‌ی ما، یک پدیده‌ی کم‌نظیر، شاید هم بی‌نظیری است.

سپاه عزیز، سپاه فداکار و ایثارگر پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس در سال ۱۳۵۸ تا به امروز در کنار دیگر قوای نظامی نه تنها حافظ و نگهبان امنیت این سرزمین بوده بلکه در عرصه خدمت رسانی،عمران، آبادانی و کمک به کشور در عرصه های سخت داخلی و خارجی خوش درخشیده است.

اقتدار سپاه پاسداران با عملیات وعده صادق بیش از گذشته عیان گردید و تمامی ایادی استکبار و جبهه کفر دانستند که جمهوری اسلامی ایران در محافظت از خاک هرگز معامله نخواهد کرد و با اقتدار هر متجاورزی را سرکوب می کند.

سپاه پاسداران نه تنها امنیت و آرامش کشور را در اوج تلاطم های ایجاد شده از سوی جبهه کفر جهانی و قلیل نوچه های داخلی آنها تامین کرده است بلکه با اقتدار الهام بخش جریان های آزادی بخش در منطقه و دنیا بوده است.

اینجانب دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران را به تمامی مردم ولایتمدار استان خصوصاً سبز پوشان غیور و جان بر کف سپاه نینوای گلستان تبریک عرض می نمایم و بر این باورم که با همراهی این عزیزان می توانیم حرکت در مسیر رشد  گلستان را تسریع نماییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز