خبرگزاری کار ایران

اجرای مانور سراسری اصلاح شبکه های توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۷۶۶

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه های توزیع نیروی برق با رویکرد اصلاح روشنایی معابر خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، داود راهزادی با بیان این مطلب گفت: این مانور با ۵۷ دستگاه نقلیه سبک و سنگین و ۱۵۰ نیروی انسانی در نواحی ۹ گانه این استان به مدت ۲ روز( امروز و فردا ) برگزار می شود.

او با بیان اینکه با تعدیل روشنایی معابر بلوارهای شهرهای این استان در این مانور شاهد یک و ۲ دهم مگاوات صرفه جویی برق هستیم، اظهارداشت: چهار هزار و ۴۴۱ چراغ روشنایی اصلاح مصرف شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مانور ذکر شده، حدود ۱۰ کیلومتر شبکه های برق فشار متوسط و ضعیف نیز از سیمی به کابلی تبدیل شده است.

راهزادی تعداد ترانسفورماتورهای نصب شده در مانور سراسری تعمیرات بهینه سازی شبکه های توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد را ۲۲ دستگاه عنوان و خاطرنشان کرد: در این روزها شاهد افزایش چشمگیر مصرف گاز مشترکین خانگی بوده که این روند سبب ایجاد مشکلاتی در نیروگاه های تولید برق شده است.

او گفت: برای جلوگیری از قطعی خطوط گاز خانگی مجبور هستیم مانورهای سراسری در حوزه برق با هدف صرفه جویی کرده تا نیروگاه های تولیدی برق که با گاز فعالیت می کنند با مشکلی مواجه نشوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از تمام مشترکین خانگی خواست در مصرف گاز و برق در فصل سرما مدیریت های کاهش مصرف کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز