خبرگزاری کار ایران

واکنش خانواده چراغی به تصمیم اخیر دادگاه:

دادگاه گفته‌های ضارب و شاهدان را به دقت مطالعه کند

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۶۰۶

به دنبال انتشار خبر تبرئه ضارب علی چراغی از اتهام قتل عمد، خانواده وی از این پیش آمد ابراز تعجب کرد.

«محمد چراغی»  برادر علی چراغی با اعلام این خبر به ایلنا گفت: باخبر شدیم که بعد از جلسه روز یکشنبه  دادگاه رای به تبرئه ضارت از جرم قتل عمد داده است.

وی گفت: فکر می‌کنم دادگاه باید مدارک مستند پزشکی قانونی و گفته­‌های شاهدان ماجرا و شرح حادثه بار دیگر با دقت مطالعه کند زیرا حکم تبرئه ضارب از جرم قتل عمد با توجه به شرح حادثه برای همه تعجب‌آور بود.

چراغی با بیان اینکه در مدارک پزشک قانونی استفاده از جسم سخت، مشابه پنجه بوکس ذکر شده است٬ افزود: به استناد مدارک پزشکی در بیمارستان امام حسین(ع) بعد از عمل مشخص شد بر اثر ضربه‌ای که به سر مرحوم چراغی وارد شده بود٬ جمجمه به حدی آسیب دیده که قابل پیوند نبوده و همین ضربه باعث 3 سانت بریدگی در سر مرحوم شده است.

برادر مرحوم چراغی افزود: صدور این حکم نشان از در نظر نگرفتن توضیحات شهود و مدارک مستند پزشکی قانونی که مبنی بر عمدی بودن مرگ مرحوم چراغی است صورت پذیرفته است.

وی به عنوان وکیل تام خانواده چراغی بیان کرد: صدور این حکم نشان از پذیرفتن سخنان ضارب پرونده مبنی بر ضربه مشت بر سر مرحوم چراغی توسط قاضی است چطور ممکن است ضربه دست باعث چنین آسیب دیدگی که باعث خرد شدن جمجمه و مرگ شود صورت گرفته باشد؟

وی گفت: ضارب در اعترافات خود بیان کرده که بوکسور بوده است و با ضربه‌زدن به گیجگاه برادرم باعث مرگ او شده است.

به گفته برادر مرحوم چراغی ساعت 10:30 صبح 31 مرداد جلسه­ای تشکیل شد که در آن مدارک و گفته‌های شهود بررسی شد و جلسه ساعت 12 ظهر به اتمام رسید، در کمال ناباوری بعد از اتمام جلسه قاضی حکم را صادر کرده است.

محمد چراغی تاکید کرد: طبق اسناد موجود و اظهار آقای عبداللهی (معاونت خدمات شهری که پس از مرگ مرحوم چراغی برای دلجویی به منزل پدر مرحوم چراغی آمده بود) ضربه وارده٬ ضربه پنجه بوکس بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز