خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

کارِ «طرح ساماندهی» قبل پایان کار مجلس تمام شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۲۱۹

رامین اناری گفت: حرف ما کارگران، حرف رهبری‌ست، باید امنیت شغلی کارگران تامین شود و مسلماً آن‌هایی که با این امر مخالفت کنند، مقابل منویات مقام معظم رهبری ایستاده‌اند.

رامین اناری، نماینده جمعی از کارگران قراردادی و شرکتی کشور، ضمن تاکید بر لزوم به سرانجام رسیدن طرح ساماندهی استخدام به خبرنگار ایلنا گفت: پنجم اردیبهشت، مقام معظم رهبری در دیدار با سه هزار نفر از کارگران کشور، بازهم مانند سال گذشته و پررنگ‌تر از آن، به موضوع «امنیت شغلی کارگران» پرداختند و تاکید کردند کارگران باید حتماً امنیت شغلی داشته باشند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح ساماندهی راهی برای تامین امنیت شغلیِ حدود یکی میلیون نفر از کارگران کشور است؛ افزود: با توجه به اینکه هم مجلس و هم شورای نگهبان با طرح ساماندهی موافق هستند و هیچ ایرادی به این طرح وارد ندانستند و فقط هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت، یکسری ایرادات گرفته، توقع داریم کار به سرعت به سرانجام برسد. نمایندگان مجلس بارها اعلام کرده‌اند این ایرادات قبلاً برطرف شده و محلی از اعراب ندارد.

اناری اضافه کرد: قرار شده این هفته یا هفته بعد، نشستی مرکب از نمایندگان کمیسون اجتماعی، ریاست مجلس و اعضای هیات عالی نظارت برگزار شود؛ امیدواریم در این نشست کار بالاخره به سرانجام برسد و قبل از پایان کار مجلس یازدهم، تصویب طرح به پایان برسد.

به گفته وی، حرف ما کارگران، حرف رهبری‌ست، باید امنیت شغلی کارگران تامین شود و مسلماً آن‌هایی که با این امر مخالفت کنند، مقابل منویات مقام معظم رهبری ایستاده‌اند و یقین بدانند کارگران در برابرشان سکوت نمی‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز