خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کار رودبار:

مطالبات کارگران آب معدنی داماش به‌صورت جدی پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۷۴۳

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان رودبار از پیگیری وضعیت کارگران آب معدنی داماش خبر داد که با گذشت ۲۸ روز از شروع سال جدید (۱۴۰۳) هنوز حقوق اسفند و عیدی خود را دریافت نکرده‌اند.

 کاظم عبداللهی (رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان رودبار) با تایید معوقات مزدی کارگران کارخانه آب معدنی داماش، درخصوص پیگیری وضعیت مطالبات کارگران این واحد تولیدی به خبرنگار ایلنا گفت: کارگران این کارخانه مدتهاست با مشکل معوقات مزدی روبرو هستند و ما به صورت جدی پیگیر وصول مطالبات معوقه آنان هستیم.

او با بیان اینکه کارفرمای این کارخانه دلیل به تاخیر افتادن حقوق کارگران را مسدود بودن حسابهای مالی کارخانه عنوان می‌کند، افزود: با پیگیری انجام شده کارفرمای این کارخانه وعده کرده حداکثر تا یک هفته دیگر اقدام به پرداخت مطالبات معوقه کارگران می‌کند.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان رودبار با بیان اینکه کارگران آب معدنی داماش مطالباتی دارند که باید به آن‌ها رسیدگی شود، اما اولویت ما حفظ اشتغال کارگران است، در ادامه افزود: در صورتی که کارفرمای این کارخانه خلف وعده کند، در کمیسیون‌های کارگری تشکیل جلسه خواهیم داد و با تصمیم‌های اخذ شده از ظرفیت‌های قانونی آن علیه کارفرما استفاده خواهیم کرد.

به گفته وی؛ انتظار کارگران از کارفرما برای پرداخت مطالباتشان به‌حق است و علارغم پیگیری مشکلات کارگران آب معدنی داماش پیگیر مشکلات سایر کارگرانی هستیم که در شهرستان معوقات مزدی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز