خبرگزاری کار ایران

تجمع کادر درمان ایرلند مقابل سفارت آمریکا در محکومیت کشتار در غزه

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۸۵۵

کادر درمان ایرلندی مقابل سفارت آمریکا به شکل نمادین با صدمات متعدد از جمله پاها، دست‌ها و زخم‌های خون‌آلود با لباس‌های کارکنان بیمارستان حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از پایگاه خبری ایرلندی «نیوزتاک»، تعدادی از پرسنل کادر درمان ایرلند در همدردی با همکاران خود در غزه و فلسطینیان تحت بمباران و حمله اسرائیل، در مقابل سفارت آمریکا به عنوان حامی اصلی این رژیم تجمع کردند. 

جمعی از اعضای اتحادیه کارکنان بخش درمان کشور ایرلند برای حمایت از کادر درمان فلسطین و مادران و کودکان داغ دیده علیه نسل کشی روز شنبه در مقابل سفارت آمریکا تظاهرات کردند و خواستار تحریم رژیم صهیونیستی شدند. 

تظاهرکنندگان به شکل نمادین با صدمات متعدد از جمله پاها، دست‌ها و زخم‌های خون‌آلود با لباس‌های کارکنان بیمارستان حاضر شدند. 

از زمان حمله حماس به اسرائیل در ۷ اکتبر، بیش از ۷۶۰۰۰ نفر در غزه، عمدتا غیرنظامی، در اثر تلاش‌های جنگی اسرائیل زخمی شده‌اند. 

وزارت بهداشت غزه همچنین از کشته شدن بیش از ۳۳۰۰۰ نفر خبر داده است که بیش از هزار نفر آنان را کادر درمان تشکیل داده است. 

بسیاری از بیمارستان‌ها در منطقه نیز به شدت آسیب دیده‌اند، زیرا دولت اسرائیل ادعا کرده است که از آن‌ها به عنوان پایگاه توسط اعضای حماس استفاده می‌شود. 

بر اساس آخرین گزارش ها، تنها ۱۲ بیمارستان از ۳۶ بیمارستان غزه اندکی فعال هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز