خبرگزاری کار ایران

وزیر کار در نشست تبیین راهبردهای سال جدید وزارتخانه:

مشکلات بر سر راه کارآفرینان باید رفع شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۷۲۴

صولت مرتضوی تاکید کرد: بستر جهش تولید و مردمی‌سازی اقتصاد با "تعاون" محقق می‌شود.

به گزارش ایلنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار نوروزی با کارکنان این وزارتخانه با موضوع «تبیین سیاست‌ها و راهبردهای وزارت متبوع در سال جدید» با اشاره به نام گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: مردم شایسته خدمت هستند.

سید صولت مرتضوی(وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) با اشاره به ضرورت ارتقای سطح معیشت مردم خاطرنشان کرد: ملت سرافراز ایران شایسته بهترین‌ها هستند بنابراین همه دولتمردان موظف هستند که در جهت ارتقای معیشت مردم اقدام کنند.

مرتضوی افزود: امروز جوانان، با استعدادهای فردی، خلاقیت و دانش می‌توانند برای تحقق شعار سال و جهش تولید به کشور کمک کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر این که بستر جهش تولید و مردمی‌سازی اقتصاد با تعاون محقق می‌شود، تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا سرمایه‌های بخش تعاونی را در اختیار مردم قرار دهیم.

مرتضوی با بیان این که در مدیریت بنگاه‌های اقتصادی باید از نیروهای متعهد و متخصص استفاده شود، گفت: جهش تولید با ایجاد پیوند بین بخش صنعت و جامعه نخبگانی و با استفاده از فناوری‌های روز و اقتصاد دانش بنیان محقق می‌شود . 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: در بخش تعاونی و سایر بخش‌ها باید قوانین دست و پاگیر با هدف جهش اقتصادی حذف شوند.

وی همچنین موضوع صادرات و بهره وری را مهم دانست و گفت: این موضوع ها باید بیش از گذشته در دستور کار قرار گیرند.

مرتضوی همچنین کارآفرینی را یکی از موضوعات مهم عنوان کرد و افزود: مشکلات بر سر راه کارآفرینان باید رفع شود.

وی از معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه خواست تا به صورت برنامه‌محور حرکت کنند و برنامه تحولی امسال را ارائه کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با تشریح اقدمات و ارائه راهبردهای سال جاری در تمام بخش های این وزارتخانه از تحقق هشتاد درصدی برنامه‌های سال گذشته خبر داد و تاکید کرد: امسال با هماهنگی و همدلی تمامی زیرمجموعه‌ها باید صد درصد برنامه‌ها تحقق پیدا کند.

این نشست با حضورمعاونان، روسای سازمان های تابعه و تمام کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن هفده شهریور این وزارتخانه برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز