خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اعلام کرد:

۷۰ درصدی سطوح درآمدی رشد بودجه ۱۶۵ درصدی صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در دولت جدید

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۹۶۸

بیت الله برقراری اظهار کرد: برای اولین بار افزایش ۶۰ تا ۷۰ درصدی سطوح درآمدی صندوق بیمه اجتماعی، رشد بودجه ۱۶۵ درصدی، رشد بیمه‌شدگان فعال در دوره دولت سیزدهم رقم خورد.

به گزارش ایلنا، بیت الله برقراری (مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر) در سفر به کرمانشاه طی یک نشست خبری از خدمات رو به توسعه این صندوق سخن گفت.

صبح امروز همایش «بیمه اجتماعی، حق همگانی»، به همت صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان کرمانشاه و با حضور محمدطیب صحرایی استاندار، عبدالرضا مصری، نائب رئیس مجلس و نماینده شهر کرمانشاه، بیت‌الله برقراری مدیرعامل و سجاد طاهری، معاون بیمه‌ای و هماهنگی امور استان‌های صندوق، و سایر مسئولین اجرایی استان کرمانشاه برگزار شد.

بیت‌الله برقراری در نشست خبری در حاشیه این همایش اشاره کرد: منتظران واقعی کسانی هستند که در راه انقلاب قدم بردارند و برای کارآمدی جریان انقلاب تلاش کنند و در تمام عرصه‌های اجتماعی حضور داشته باشند. یکی از عرصه‌های مهم این حضور، توسعه نظام بیمه‌های اجتماعی است.

وی با اشاره به اصل ۲۹ قانون اساسی در خصوص پوشش بیمه همگانی گفت: دولت‌ها موظف هستند بسترهای مناسب بیمه همگانی برای عموم مردم را ایجاد کنند. در سال ۱۳۸۴ صندوق با هدف پوشش بخشی از جامعه برای جامعه شریف روستایی و عشایر که ولی نعمتان ما بودند آغاز به کار کرد.

مدیرعامل صندوق بیان کرد: ۴۴ خدمت در دولت انقلابی و مردمی سیزدهم در حال ارائه است که ۲۴ خدمت برای اولین مرتبه انجام شد. برای اولین بار افزایش ۶۰ تا ۷۰ درصدی سطوح درآمدی صندوق بیمه اجتماعی، رشد بودجه ۱۶۵ درصدی، رشد بیمه‌شدگان فعال و تراز مالی مثبت صندوق تا ۲۰ سال آینده مواردی از این اقدامات بوده است.

بیت‌الله برقراری با اشاره به اینکه صندوق در حال حاضر یکی از پایدارترین صندوق‌های بیمه‌ای کشور است، گفت: بر اساس آمارها تراز مالی صندوق تا ۲۰ سال آینده مثبت ارزیابی شده است و وضعیت صندوق در استان کرمانشاه مطلوب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز