خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

آموزش «ایمنی در منازل، کار و قوانین حمایتی زنان کارگر» برای مشاوران خانواده وزارتخانه‌ها در دستور کار است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۷۲۴

«احمدرضا پرنده» مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تبیین طرح‌ها و برنامه‌های اداره‌کل بازرسی کار برای ایمنی کار و قوانین حمایتی زنان کارگر پرداخت.

به گزارش ایلنا، مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست مشترک با «نرجس بختیارخلج» مشاور امور بانوان و خانواده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت اجرای کار مشترک برای آموزش‌های تخصصی «ایمنی در منازل، اماکن عمومی و محل‌های کار برای پیشگیری از حوادث» برای مشاوران امور بانوان و خانواده وزارتخانه‌ها تأکید کرد. 

«احمدرضا پرنده» مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست مشترک، به تبیین طرح‌ها و برنامه‌های اداره‌کل بازرسی کار برای ایمنی کار و قوانین حمایتی زنان کارگر پرداخت. 

وی از آمادگی اداره‌کل بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خبر داد و گفت: در حوزه آموزش‌های تخصصی ایمنی در منازل و اماکن عمومی و همچنین آموزش ایمنی کار برای پیشگیری از حوادث ناشی از کار آمادگی لازم وجود دارد. 

پرنده افزود: توجه به آموزش ایمنی در منازل و اماکن عمومی خارج از وظایف سازمانی وزارت کار است ولی برحسب مسئولیت اجتماعی آماده ایفای نقش و انتقال تجربیات تخصصی خود برای پیشگیری از حوادث هستیم. 

مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در نشست با «محسن مولوی» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری بر اجرای برنامه تحولی اداره‌کل بازرسی کار و انجام اقدامات پیشگیرانه از حوادث کار تأکید کرد. 

وی گفت: دوره‌های آموزشی پیشگیری از حوادث کارگاه‌های ساختمانی همراه با کارگروه تخصصی ایمنی ساختمان در استان چهارمحال و بختیاری پیگیری و برگزار می‌شود. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری نیز در خصوص برگزاری کارگروه تخصصی ایمنی در کارگاه‌های ساختمانی اعلام آمادگی کرد. 

مولوی گفت: با تمام توان برای بازرسی از کارگاه‌ها آماده هستیم و در جهت کاهش حوادث از هیچ کوششی دریغ نکرده و با اهتمام جدی برای صیانت از نیروی کار تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز