خبرگزاری کار ایران

نامه نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان به مدیرعامل تامین اجتماعی:

درمان تامین اجتماعی دچار ناکارآمدی مدیران است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۳۵۶

دریابیگی اعتراض کانون عالی بازنشستگان را به آنچه «نادیده گرفته شدن اصل سه جانبه گرایی و ناکرآمدی بخش درمان تامین اجتماعی مازندران» نامیده می‌شود؛ در نامه‌ای به مدیرعامل این سازمان اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران و نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور در نامه‌ای به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، اعتراض این کانون را به آنچه «نادیده گرفته شدن اصل سه جانبه گرایی و ناکارآمدی بخش درمان تامین اجتماعی مازندران» نامیده می‌شود؛ اعلام کرد. 

در نامه نصرااله دریابیگی به میرهاشم موسوی (مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی) آمده است: 

حضور چندین باره جنابعالی در استان مازندران برای پایش ظرفیت‌ها و مشکلات تامین اجتماعی خاصه بخش درمان این اداره کل قابل تحسین است؛ اگرچه به لطف همکاران شما دراستان مازندران حضور نمایندگان بیش از ۱۰۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی و منتخبان صدها هزار بازنشسته محترم تامین اجتماعی در برنامه‌ها و دیدارهای جنابعالی فراهم نگشت و بی‌شک تبعات احتمالی این نامهربانی‌ها متوجه تامین اجتماعی خواهد شد، اما متاسفانه دود این قضایا به چشم همه خواهد رفت. 

در بخش دیگری از نامه رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی آمده است: با وجود شعارهای زیبا در بحث اصل سه جانبه‌گرایی در ساختار سازمان تامین اجتماعی ضلع مهم این سه جانبه‌گرایی یعنی تشکل‌های کارگری و بازنشستگی در استان مازندران مغفول مانده است؛ مصداق صحبت‌های بنده سفر اخیر جناب‌عالی و هیات همراه به استان بوده که‌عدم دعوت از نمایندگان کارگران و بازنشستگان برای حضور در برنامه‌های شما موجب تعجب و تاسف اینجانب و همه تشکل‌های مربوطه شد. 

اعتقاد داریم حل مشکلات بیمه شدگان اعم از کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی ازطریق انعکاس آن‌ها به مسئولان محترم سازمان است و کم لطفی و نامهربانی مسئولین محترم تامین اجتماعی استان در این خصوص جای تعجب دارد! 

در بخش دیگری از این نامه، نصرالله دریابیگی با اشاره به سیاست‌های راهبردی تامین اجتماعی در دولت سیزدهم برای تحول بخشی به خدمات درمانی بیمه شدگان آمده است: چرخ درمان تامین اجتماعی استان مازندران به لطف مدیریت آنچنانی عزیزان لنگ می‌زند و نه تنها شاهد تحول مورد نظر سازمان در مازندران نیستیم که پدیده‌های زشتی همچون «زیرمیزی» درمراکز ملکی تامین اجتماعی رو به گسترش است. همچنین برخی پزشکان گرامی علناً از اوضاع واحوال کنونی سوءاستفاده می‌کنند؛ در این شرایط انتظار داریم به این وضعیت خاتمه داده و با کسانی -که در بحث درمان سهل انگاری کرده و موجبات نارضایتی بیمه شدگان را فراهم می‌آورند- برخورد قاطع به عمل آید. 

در ادامه نامه تاکید شده است: عملکرد بخش درمان تأمین اجتماعی استان مازندران رضایت بخش نیست و روزگار کارگران و بازنشستگان هم خوب نیست و به نظر می‌رسد تغییرات مدیریتی نیز تأثیری در اوضاع نامطلوب درمان نداشته است؛ بنابراین از شما درخواست داریم درمان به مسائل حزبی و سیاسی گره نخورد و مدیرانی در این بخش به کار گرفته شوند که دغدغه اصلی آنان تلاش برای کاهش آلام کارگران و بازنشستگان در مراجعه به مراکز درمانی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز