خبرگزاری کار ایران

در دیدار تشکل‌های کارگری مازندران با مدیر کل کار مطرح شد؛

بهبود معیشت، کاهش هزینه‌های درمان و تامین امنیت شغلی سه مطالبه اصلی جامعه کارگری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۴۵۲

تشکل‌های کارگری و بازنشسته استان مازندران با علی باقری، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تشکل‌های کارگری و بازنشسته استان مازندران با علی باقری، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران دیدار کردند.

در این دیدار که دبیر و اعضای هیات اجرایی خانه کارگر، هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران و اعضای کانون هماهنگی شورای اسلامی کار استان، کانون انجمنهای صنفی و کارگران ساختمانی، مجمع نمایندگان کارگر، کانون انجمنهای اسلامی، اتحادیه زنان کارگر و نمایندگان کارگری سایر صنوف به مناسبت هفته دولت حضور داشتند، نصرالله دریابیگی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنرگفت: شهید رجایی الگویی تمام عیار از ساده زیستی و خادم محرومان بود و تمام عمر خدمت خود را صرف حل اقشار کم درآمد از جمله کارگران و بازنشستگان کرد.

دریابیگی با تشکر از زحمات و تلاش‌های مدیران اداره کل کار در احقاق حقوق بحق کارگران، رعایت قانون را از مهم‌ترین خاصه‌های این قشر مظلوم عنوان کرد و گفت: بهبود معیشت، کاهش هزینه‌های درمان و تامین امنیت شغلی مهم‌ترین مطالبات کارگران است و اگر قانون در بحث درمان به درستی اجرا شود، درمان کارگران رایگان و وضع معیشت آن‌ها بهتر می‌شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران افزود: امروز بازنشستگان کارگری در بدترین شرایط ممکن زندگی می‌کنند و این در حالی است که ادعا می‌شود زندگی کارگران و بازنشستگان رو به بهبودی است.

او گفت: از دولتی که با شعار حمایت از کارگران و اقشار مستضعف و محرومان بر سر کار آمده، انتظار داریم  شعارهای خود را با اجرای قانون محقق کند.

دریابیگی در ادامه با انتقاد از دخالت‌های مکرر وزارت اقتصاد و بانک مرکزی در امور داخلی بانک رفاه کارگران که موجب نارضایتی جامعه کارگری و بازنشسته شده است، گفت: این دخالت‌ها، بانک رفاه کارگران را از خدمات دهی به کارگران و بازنشستگان بازداشته و این در حالی است که این دو قشر ضعیف به شدت نیازمند کمک و دریافت تسهیلات هستند.

در ادامه علی باقری، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ضمن تشکر از حمایت‌های ویژه تشکلات کارگری و بازنشستگان استان و همراهی با مدیران و مسئولان در جهت گره گشایی از مشکلات گفت: افتخار داریم که در خدمت اقشار شریف کارگری و بازنشستگان هستیم؛ این بزرگواران در طول سالهای بعد از انقلاب همواره پشتیبان نظام بوده و برای سربلندی کشور از جان و مال خود گذشته‌اند.

باقری تاکید کرد؛ بنده و تمام مدیران ادارات کار استان درخدمت کارگران و بازنشستگان محترم استان هستیم و درآینده‌ای نزدیک برای مشکلات درمانی، معیشتی و شغلی این عزیزان تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز