خبرگزاری کار ایران

نصرالله دریابیگی:

مجلس گلوگاه رفع مشکلات است/ حق کارگران درمجلس، ۲۹۰ کرسی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۲۹۳

رئیس کانون کارگران بازنشسته استان مازندران با تاکید براین که گلوگاه حل مشکلات جامعه به خصوص مسایل اقتصادی مجلس شورای اسلامی است، از تمام نخبگان جامعه کارگری و کارفرمایی واجد شرایط استان مازندران خواست در پیش ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم شرکت کنند.

به گزارش ایلنا ؛نصرالله دریابیگی (نماینده کارگران و رئیس کانون کارگران بازنشسته استان مازندران)دربرنامه تلویزیونی "مسیر انتخابات" در سیمای مرکز مازندران همزمان با پیش ثبت نام دوازدهمین دوره مجلس صحبت می‌کرد؛ با اشاره به اهمیت فوق العاده این دوره از انتخابات؛ به بیانات رهبر فقید انقلاب و مقام معظم رهبری درباره جایگاه بسیار ویژه مجلس در بحث قانون گذاری و نظارت برنحوه اجرای قوانین و عملکرد دستگاه اجرایی کشور گفت: امروز مهمترین مشکل مردم؛ مشکلات اقتصادی است و حضور افراد متخصص و متعهد در خانه ملت می‌تواند گره از مشکلات کشور بگشاید.

نصرالله دریابیگی افزود؛حضور نمایندگان جامعه دهها میلیونی کارگران در مجلس را گامی بلند برای احقاق حقوق این عزیزان عنوان کرد و گفت: اگر تمامی صندلی های مجلس در اختیار نمایندگان جامعه کارگری باشد؛ رویا بافی نیست و اگر همت کنیم می‌توانیم این مهم را محقق کنیم.

دریابیگی ضمن قدردانی ازتلاش ۱۲ نماینده استان مازندران در۴ سال گذشته گفت: دربحث تعیین تکلیف حقوق کارگران درسال گذشته که به بحرانی بزرگ تبدیل شده بود ودر جریان چالش های برنامه هفتم توسعه؛ اگر مجلس دخالت نمی کرد؛ مشکلات باقی بودند وممکن بود بحرانی ملی ایجاد گردد.

او گفت: آحاد مردم ایران با مشکل معیشت روبرو هستند وجامعه کارگری وبازنشستگان شریف با مشکلات متعددی ازجمله قراردادهای موقت ودرمان و‌ اوضاع وخیم معیشتی مواجه هستند و مجلس خوب و مقتدر می تواند کمک حال دولت بوده ونقشی موثر دربهبود اوضاع اقتصادی کشور ایفا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز