خبرگزاری کار ایران

گرمازدگی ۳ پاکبان بوشهری را روانه بیمارستان کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۹۸۳

در روزهای گذشته، ۳نفر از پاکبانان بوشهری به علت گرمازدگی روانه بیمارستان شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزهای گذشته اخباری مبنی بر گرمازدگی پاکبانان بوشهری منتشر شد. از قرار معلوم، گرمای شدید هفته گذشته، ۳ نفر از پاکبانان بوشهری را روانه بیمارستان کرده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر با بیان اینکه حدود ۴۰۰پاکبان در ساعت‌های مختلف شبانه‌روز مشغول فعالیت در سطح شهر بوشهر هستند، گفت: گرمای طاقت‌فرسا به همراه رطوبت شدید هوا شرایط کاری بسیار سختی را برای کارگران بوشهری فراهم کرده است به همین دلیل شهرداری اقدام به کاهش دوساعته کاری کارگران کرده است.

فرشید کارمزد افزود: در روزهای گذشته ۳ نفر از پاکبانان بوشهری به دلیل دما و رطوبت بالای هوا دچار گرمازدگی شده و به بیمارستان منتقل شدند.

وی بیان کرد: با تشدید دما و رطوبت، شهرداری بوشهر جدا از کاهش دوساعته کاری کارگران اقدام به توزیع نوشیدنی خنک در بین کارگران خدماتی کرده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر اظهار داشت: طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی و دمای هوا اقدامات پیشگیرانه برای کمک به پاکبان‌های زحمتکش شهرداری انجام داده بودیم اما گرمای بی‌سابقه و رطوبت بالای هوا موجب شد تا تعدادی از این عزیزان حین انجام فعالیت دچار گرما زدگی شوند.

کارمزد تصریح کرد: از شهروندان انتظار داریم در این شرایط نامساعد جوی جهت رعایت حال پاکبانان ساعی و سختکوش علاوه بر اجتناب از رهاسازی زباله در معابر، زباله‌های خانگی را راس ساعت ۲۱ بیرون از منزل در سطل بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز