خبرگزاری کار ایران

دیدار جمعی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۹۰۸

دو نفر از اعضاء کمیسیون اقتصادی مجلس برای پیگیری مسائل بیمه‌ای حوزه انتخابیه خود با بیت الله برقراری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا، شهباز حسن‌پور بیگلری؛ نماینده مردم بردسیر وسیرجان و محمد باقری بنابی؛ نماینده مردم بناب با بیت اله برقراری مدیرعامل صندوق دیدار و گفتگو کردند. 

دو نفر از اعضاء کمیسیون اقتصادی مجلس برای پیگیری مسائل بیمه‌ای حوزه انتخابیه خود با بیت الله برقراری (مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر) دیدار و گفتگو کردند. 

شهباز حسن‌پور بیگلری؛ نماینده مردم بردسیر و سیرجان و محمد باقری بنابی؛ نماینده مردم بناب صبح امروز با حضور در دفتر مدیرعامل صندوق، ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در استانهای کرمان و آذربایجان شرقی، پیگیر مسائل بیمه‌ای مردم در حوزه انتخابیه خود شده و حمایت همه جانبه مسئولین درخصوص اطلاع‌رسانی راجع به برنامه‌های صندوق را از مهمترین وظایف مدیران استان و شهرستان دانسته و شاخصه اصلی صندوق را افزایش نرخ امید به زندگی و آرامش خاطر در آینده برای جامعه هدف اعلام کردند. 

در این دیدار مسائل مختلف از جمله اجرای بیمه تکمیلی درمان، شناسایی افراد فاقد بیمه، بررسی راهکارهای جذب بیمه شده‌های جدید در استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز