خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی:

جامعه کارگری و بازنشستگی توقع دارند نمایندگان مجلس صدایشان را بشنوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۲۵۳

نصرالله دریابیگی گفت: ما ده‌ها میلیون جامعه کارگری و بازنشستگی توقع داریم نمایندگان مجلس صدایمان را بشنوند.

به گزارش ایلنا، نماینده مردم بابلسر وفریدونکنار در مجلس گفت: لایحه برنامه هفتم توسعه باید منجر به تحقق عدالت اجتماعی گردیده و رضایتمندی آحاد مردم به خصوص اقشارحقوق بگیر را تامین کند.

باقرزاده، رئیس مجمع نمایندگان استان  مازندران در دیدار مسئولان تشکل‌های بازنشستگان تامین اجتماعی و مدیران تعاون و کار شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار گفت: درنشست‌های مرتبط با لایحه برنامه هفتم توسعه تاکید کرده ام که این لایحه باید به جامعه شور ونشاط اجتماعی و اقتصادی بخشیده و به تحقق عدالت بیانجامد، این لایحه نباید ازجیب مردم اجرایی شود.

وی گفت: برای پیشرفت وتوسعه باید درجامعه آرامش توام با پویایی ایجاد شود و دولت ومجلس وظیفه دارند معیشت واقتصاد جامعه را بهبود بخشند.‌

عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه کارگران و بازنشستگان را شریف و نجیب و مولد توصیف کرد  وگفت: مسئولان نظام در هر پست و منصبی باید برای ارتقا سطح زندگی اقشار حقوق بگیر ازجمله کارگران و بازنشستگان تلاش نمایند.

دراین دیدار که به مناسبت عید غدیر خم صورت گرفت، نصرالله دریابیگی (دبیر اجرایی خانه کارگر و رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران) ضمن قدردانی از تلاش‌های اقای باقرزاده واعلام نگرانی جامعه کارگری و بازنشستگان از برخی مفاد این لایحه گفت: ازنمایندگان محترم که با شعارهای رفاه بهتر مردم و حل مشکلات اقشارآسیب پذیر ازجمله کارگران به مجلس راه یافته‌اند انتظار داریم وعده هایشان را عملی کنند.

دریابیگی لایحه هفتم توسعه را چراغ راه کشور برای ۵ سال آینده توصیف کرد و گفت: ما از دولت محترم و مجلس ارجمند توجه به کارگران و بازنشستگان ورفع معضلات آنان را انتظار داریم. تامین اجتماعی  مستقل و مقتدر و عدم دخالت دیگران در امورات این سازمان حق مسلم کارگران و بازنشستگان است. ما ۸ سال در دو سنگر تولید و دفاع از وطن تلاش کردیم و بیش از۳۰ سال دربرابر تحریم‌ها و شیطنت‌های دشمنان و بدخواهان ایستاده‌ایم ایم و حالا باید نگران معیشت باشیم!

وی افزود: دستمزد کارگران وبازنشستگان جوابگوی تورم وگرانی ها نیست و هیچ مرجعی به مطالبات به حق آنان توجهی ندارد.

دریابیگی تصریح کرد: توقع داریم دولت و مجلس صدای ده‌ها میلیون کارگر و بازنشسته را بشنوند و به کمک آنان بشتابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز