خبرگزاری کار ایران

این هفته در مجلس ارائه خواهد شد؛

گزارشات مجلس درباره تحقیق و تفحص شهرک‌های صنعتی، سوابق بازنشستگان، استخدام معلمان حق التدریس و حمایت از استادکاران

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۷۹۷

مجلس قرار است به مسائلی چون حمایت از استادکاران و شاغلان صنایع دستی و هنرمندان، استخدام معلمان و آموزش یاران نهضت سوادآموزی و تحقیق و تفحص از شهرک‌های صنعتی بپردازد.

به گزارش ایلنا، دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی در تاریخ (یکشنبه ۱۰ مهرماه) و (سه‌شنبه ۱۲ مهرماه) به شرح ذیل اعلام شد. 

گفتنی است در روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته اخیر مجلس قرار است در صحن علنی به بررسی گزارشات مسائلی چون حمایت از استادکاران و شاغلان صنایع دستی و هنرمندان، استخدام معلمان و آموزش یاران نهضت سوادآموزی و تحقیق و تفحص از شهرک‌های صنعتی بپردازد. 

در این جلسات همچنین ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی با ارجاع از جلسه علنی انجام خواهد شد. 

قرار است گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه اصلاح تبصره (۱) ماده (۲) قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی (مصوب ۱۳۹۶) ارائه شود. 

همچنین گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران (در اجرای ماده (۲۱۲) آیین نامه داخلی مجلس) ارائه خواهد شد. 

در پایان قرار است در کنار گزارش‌های دیگر مسائل اقتصادی و اجتماعی و سیاسی جاری کشور، مانند گزارش طرح تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش و الحاق تبصره (۱۱) به ماده (۱۷) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی و طرح ساماندهی و تأمین و تربیت نیروی انسانی وزارت آموزش وپرورش ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز