خبرگزاری کار ایران

صندوق بازنشستگان صنعت نفت اعلام کرد:

زمان ثبت درخواست برقراری بیمه درمانی فرزندان پسر بازنشستگان نفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۸۰۵

فرزندان پسر بالای ۲۲سال مجرد و بیکار دارای کارت پایان خدمت یا معافیت یا در مرحله دریافت دفترچه اعزام به خدمت بازنشستگان نفت می‌توانند جهت ثبت تقاضای بیمه درمانی به نمایندگی صندوق‌ها مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا، بازنشستگان ارجمند برای برقراری خدمات بیمه‌ای درمان برای فرزندان پسر بالای ۲۲سال از یکم مردادماه به نمایندگی‌های صندوق بازنشستگی صنعت نفت مراجعه کنند. 

بر این اساس، فرزندان پسر بالای ۲۲سال که ازدواج نکرده‌اند و اشتغال به کار ندارند و دارای کارت پایان خدمت یا معافیت یا در مرحله دریافت دفترچه اعزام به خدمت هستند می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت تقاضای بیمه درمانی به نمایندگی صندوق‌ها مراجعه کنند. 

برقراری خدمات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برای فرزندان پسر بالای ۲۲ سال همواره از سوی بازنشستگان گرامی مطرح می‌شد. از این رو، پس از توقفی چند ساله، با ابلاغیه وزیر محترم نفت مجددا این خدمت به سبد خدمات حوزه سلامت، بهداشت و درمان افزوده شد. 

سازوکارهای اجرایی این خدمت با همیاری معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، شرکت‌های اصلی به عنوان کارفرما، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، برای عزیزان بازنشسته آماده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز