خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

پرداخت تعهدات مربوط به بازنشستگان از ناحیه «شستا» کاملا قانونی است/ ۷۰ درصد مستمری بگیران حداقل بگیر هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۳۸۵

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با بیان اینکه کارگران از نظر شغلی و اقتصادی در شرایط سختی هستند و نباید در حق آن‌ها کم لطفی شود، گفت: پرداخت تعهدات مربوط به بازنشستگان از ناحیه شستا به تامین اجتماعی کاملا بجا و قانونی است.

نصرالله دریابیگی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: به عنوان فردی که سال‌ها در سطوح مختلف جامعه کارگری فعالیت داشته‌ام، تاکید می‌کنم در دولت آقای روحانی همواره افراد پاکدست و متدینی در راس امور سازمان تامین اجتماعی و شرکت‌های تابعه قرار داشته‌اند. 

وی افزود: در شرایط سختی که سازمان تامین اجتماعی به واسطه تحریم‌ها و طلب از دولت قرار دارد، بانک رفاه کارگران همواره به کمک این سازمان آمده است و انتظار داشته‌ایم، شستا نیز در این شرایط اینگونه عمل می‌کرد. 

دریابیگی اظهار داشت: در حال حاضر ۷۰ درصد مستمری بگیران حداقل بگیر هستند و وظیفه داریم تا آخرین توان از حقوق حقه آنان دفاع کنیم. 

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با حمایت از مواضع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آقای شریعتمداری صادقانه و خالصانه در جهت حفظ حراست از منافع بازنشستگان قدم‌های شایسته‌ای برداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز