خبرگزاری کار ایران

تقویم‌ فشرده باشگاه‌های اروپایی توسط فیفا بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۹۴۱

فیفا یک بررسی عمده از تقویم مسابقات بین المللی، که حاوی تاریخ مسابقات و مسابقات بزرگ است، برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، شکایت‌های فراوانی از سوی سرمربیان فوتبال از جمله یورگن کلوپ درباره تراکم مسابقات شکل گرفته است. فیفا در این خصوص گفت: "سیستم فعلی باید یک بار و برای همیشه به طور کامل مورد بحث قرار گیرد."

سرمربی منچسترسیتی پپ گواردیولا پیش از این گفته بود تراکم مسابقات "یک فاجعه برای بازیکنان" است. در تابستان امسال، بسیاری از بازیکنان برتر لیگ برتر در یورو 2020، کوپا آمریکا یا المپیک شرکت خواهند کرد، در حالی که جام ملت‌های آفریقا در ژانویه و فوریه 2021 برگزار می‌شود.

کلوپ با بیان اینکه بسیاری از بازیکنان ملی پوش در لیگ برتر انگلیس به دلیل تعهدات باشگاهی و بین المللی استراحت کافی ندارند، افزود: "مانه‌ها، صلاح‌ها و هندرسون‌ها - همه این بچه‌ها پس از شغل سخت و درگیرانه خود تنها دو هفته در سال مرخصی دارند.

گواردیولا اضافه کرد: "ما به مسابقات کمتری، رقابت‌های کمتر و بازیابی بیشتر نیاز داریم. من وقتی او این اظهارات را بیان می‌کند کاملاً با یورگن موافق هستم. خیلی زیاد است".

جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا در طرح "هدف 2020-2023: ساختن فوتبال به صورت جهانی" قصد دارد لیست مسابقات در لیگ‌های اروپایی را تصحیح کند. فیفا اضافه کرد: "تقویم مسابقات بین المللی نقش اصلی را در رشد پایدار فوتبال در تمام مناطق جهان و در همه سطوح بازی می‌کند. سیستم فعلی باید یک بار و برای همیشه با کلیه ذینفعان بطور کامل مورد بحث و گفتگو قرار گیرد و با توجه به نیازهای آنها در تلاش جمعی برای تضمین یک رویکرد جهانی واقعاً بررسی شود".

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز