خبرگزاری کار ایران

عزیزی: سال‌ها چنین لیگی در سطح استان تهران نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۸۹۵

عبداله عزیزی گفت: طی 16 - 17 سال گذشته هیچگاه چنین لیگ معناداری نداشتیم که طی آن هم شاهد برگزاری مسابقات فراگیر باشیم و هم مربیان و زحمتکشان کشتی دیده شوند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، عبداله عزیزی رییس هیات کشتی استان تهران با بیان این مطلب افزود: تلاش ما این بود که تمام باشگاه‌ها و دست اندرکاران کشتی استان تهران در صحنه حضور داشته باشند. خیلی‌ها آمدند و مشارکت کردند، اما انتظار می‌رفت باشگاه کارگران هم در این لیگ حضور پیدا کند.

عبدالله عزیزی هدف از برگزاری لیگ کشتی استان تهران را دیده شدن نیروهای زحمتکش و تلاشگر کشتی پایتخت اعم از ورزشکار، مربی، داور و پیشکسوت عنوان کرد و افزود: کشتی تهران علی رغم اینکه در سطح اول کشور قرار دارد اما هنوز با کاستی‌های فراوان مواجه است. برگزاری مسابقات لیگ نوجوانان و جوانان کشتی فرنگی و آزاد با حضور ۵۶ تیم نقطه عطفی بود که طی آن بتوانیم موجودیت کشتی استان و زحمتکشان این عرصه را بازشناسایی کنیم

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: کشتی تهران در درجه اول نیاز به همدلی و اتحاد دارد. تجلیل از پیشکسوتان، داوران، مربیان و ورزشکاران در راستای همگرایی و اتحاد و نیز ارج نهادن به تلاش‌های کسانی بود که برای پیشرفت کشتی پایتخت و پرورش استعدادها تلاش می‌کنند. البته ما مجبور شدیم به دلیل تغییر زمان مسابقات کشوری نوجوانان و جوانان لیگ را زودتر جمع و جور کنیم.

عضو اسبق تیم ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این پرسش که حفظ و نگهداری استعدادهای کشتی استان تهران چگونه انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: همانطور که اطلاع دارید ما هر هفته از کشتی گیران برتر رده‌های سنی نوجوانان و جوانان تجلیل کردیم. این امر به مفهوم آن است که نفرات نخبه کشتی استان مورد شناسایی قرار گرفتند. البته بزودی مسابقات قهرمانی استان را نیز برگزار خواهیم کرد تا نفرات را جهت شرکت در مسابقات کشوری اعزام کنیم.

عزیزی در پایان تاکید کرد: هدف ما در کشتی صرفا برگزاری مسابقات و برد و باخت نیست، بلکه به فرهنگ‌سازی احترام به پیشکسوتان و ارج گذاشتن به خدمات و زحمات بزرگترها نیز توجه داریم به همین دلیل طی چند هفته برگزاری مسابقات سعی کردیم با تجلیل و نکوداشت پیشکسوتان و زحمتکشان کشتی این مهم را به آینده سازان ورزش اول یادآور شویم که پس از طی دوران قهرمانی مورد احترام واقع خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز